wtorek, 28 maja 2024

Inspiracja dla Relatively Thoughtful: Zakładka

Moja kolejna majowa praca dla Relatively Thoughtful to zakładka z papierów Art Deco. Starałam się tak kombinować, żeby z tła było widać niebieskie fragmenty papieru, bo razem z czerwonymi fragmentami dodają koloru tej pracy. 

Poza tym wykorzystałam: papier pakowy, tekturę falistą, naklejki z listkami, dodatki papierowe (tu już pozostałość udało się ładnie wypchnąć ze spinacza! :)). Żelastwo: zszywki, agrafki, nit. Poza tym biała ecolina, sznurek i moja własna grafika ze szczurkiem. Cytat bardzo celny, więc: na zdrowie!

My next May work for Relatively Thoughtful is a bookmark made from Art Deco papers. I tried to combine in such a way that the blue fragments of paper can be seen from the background, because together with the red fragments they add color to this work.

In addition, I used: wrapping paper, corrugated cardboard, leaf stickers, paper accessories (here the leftover I managed to push out nicely from the paper clip! :)). Iron: staples, pins, rivet. In addition, white ecoline, twine and my own graphic with a rat. The quote is very accurate, so: cheers!








Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Bardzo Wam wszystkim dziękuję za komentarze! Wiele dla mnie znaczą! <3 Komentarze na blogu to dla mnie jak powrót do naszej wielkiej blogowej rodziny, do tego, jak to było jeszcze kilkanaście lat temu, przed fb, kiedy blogi żyły i to tu toczyło się życie blogowe. Fajnie jest to znowu czuć. :)
Pozdrawiam Was serdecznie i dziękuję!