wtorek, 17 września 2024

Inspiracja dla Relatively Thoughtful: AJ z sową

Jesienne kolekcje Relatively Thoughtful - Autumn Glow i Autumn Passion - są tak cudne, że pomysły się nie kończą! Dziś mam dla Was taką inspirację - nieduży wpis do AJ z sową. Sowa ma skrzydła i wianek z liści. Do tła wykorzystałam czarną bazę i popryskałam ją metalicznymi mgiełkami. Nie są nachalne, a dają wspaniały efekt, kiedy się patrzy pod światło. Użyłam też białej ecoliny i przezroczystych nuvo drops. Ramka narysowana białym gelly rollem przyjęła kolor tła i wygląda to całkiem nieźle. Całość uzupełnia napis z Donkey Craft.

Relatively Thoughtful's autumn collections - Autumn Glow and Autumn Passion - are so gorgeous, the ideas are endless! Today I have just such an inspiration for you - a small AJ entry featuring an owl. The owl has wings and a garland of leaves. I used a black base for the background and sprayed it with metallic mists. They're not intrusive and give a great effect when viewed against the light. I also used white ecoline and transparent nuvo drops. The frame drawn with white gelly roll has taken on the colour of the background and it looks quite nice. The whole thing is completed with a sentiment from Donkey Craft.








Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Bardzo Wam wszystkim dziękuję za komentarze! Wiele dla mnie znaczą! <3 Komentarze na blogu to dla mnie jak powrót do naszej wielkiej blogowej rodziny, do tego, jak to było jeszcze kilkanaście lat temu, przed fb, kiedy blogi żyły i to tu toczyło się życie blogowe. Fajnie jest to znowu czuć. :)
Pozdrawiam Was serdecznie i dziękuję!