poniedziałek, 30 września 2024

Wymiany wrześniowe

Pierwsza praca w tym miesiącu to kartka Siv z wymiany w SNS:



Wrzesień zdominowany przez kartki urodzinowe z Klubu Urodzinowego. :)


Od Lorraine Lowe <3



Od Karen Campbell <3



Elisabeth Schneider przysłała mi kondolencje z okazji urodzin - w sumie słusznie, skoro mam EDS. ;> Doceniam humor! :)



Kartka od Beryl Treble. :)



Kartka od Annelies Clements. :)



Kartka od Rene Withrow. 



Kartka of Jo Smoothy.



I od Ilmy Dolmen.



Ta cudna kartka była tak podpisana, że nie mogłam rozczytać. :( Jamiran?



A ta od Jiny Kwitkowskiej. :)


Ta śliczna kartka przyszła od Helen. :)



Kartka od Jeannie T. z Australii. :)



Kartka od Jennifer Parrott z USA!



Karteczka od Chris L. 



I od Allison Amsing! :)



Cudna kartka od Lisy Roberts. :)



Dziś przyszła też piękna kartka od Louisy Blackah!



I od Mary Amos :)


I kartka od Ewy Flor. Kartka przyszła normalnie jak pocztówka, w/s. <3


Na koniec absolutne cudeńko od Klaudii Ciuk. Wykorzystuję jej zdjęcie, bo ja nie zrobiłabym tak ładnego!


Od Klaudii mam też kartę ATC:



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Bardzo Wam wszystkim dziękuję za komentarze! Wiele dla mnie znaczą! <3 Komentarze na blogu to dla mnie jak powrót do naszej wielkiej blogowej rodziny, do tego, jak to było jeszcze kilkanaście lat temu, przed fb, kiedy blogi żyły i to tu toczyło się życie blogowe. Fajnie jest to znowu czuć. :)
Pozdrawiam Was serdecznie i dziękuję!