poniedziałek, 28 stycznia 2019

2 kolaże

Wróciłam do robienia kolaży. Na początek 2 prościutkie, takie z 2 elementów, które mi się skojarzyły ze sobą. Podklejam je potem na czarnym brystolu. Jeszcze nie wiem, czy będą z nich kartki, wklejki do smasha, czy cokolwiek innego.










Przepraszam Was bardzo za słabe zdjęcia, ale mój telefon lepszych już nie chce robić. Jak tylko skończyła się gwarancja, zaczął robić zamglone zdjęcia. Czyszczenie obiektywów nie pomaga. Na zdjęciach nie widać też szczegółów, pewnie to zauważyliście już w poprzednim poście - białe gwiazdki są fakturowane w paseczki, a kompletnie tego nie widać. Tutaj powinno być normalnie widać napisy na kolażach na tych dużych zdjęciach, a jednak są zamazane i niewyraźne. Strasznie mnie to wkurza. Mam jeszcze lustrzankę, ale już od dawna jest dla mnie zbyt ciężka. Mam też Lumixa, ale też jest ciężki, a poza tym nie wiem, gdzie jest ładowarka do akumulatora. Kolaże mają takie piękne, soczyste kolory, zwłaszcza ten z panoramą miasta, ten niebieski aż błyszczy! A na zdjęciach tego nie widać w ogóle. Wyczytałam, że wiele osób ma taki problem z wieloma telefonami. Jedni piszą, że gwarancja tego nie obejmuje, bo to nie wada telefonu (a czego, się pytam?), a drudzy że to serwis im to naprawił i że gwarancja to obejmuje. Przeraża mnie to, że co 2 lata trzeba zmieniać telefon, bo się już sypie, mimo że przecież nadal jest nowy.

13 komentarzy:

  1. Odpowiedzi
    1. Dzięki, to dla mnie wielki komplement, bo właśnie o to mi chodziło...

      Usuń
  2. Kurczę, mocne w przekazie obydwa. Tym bardziej smutne, że prawdziwe...
    Serdecznie cię pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetne są, pozdrawiam serdecznie 😘

    OdpowiedzUsuń
  4. Genialne i bardzo głębokie przesłanie niosą.

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo trafnie skojarzone, masz do tego talent kochana ..bardzo wymowne i dające do myślenia kolaże...

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetnie to wszystko zrobiłaś

    OdpowiedzUsuń
  7. Oba są świetne! Bardzo podoba mi się to, jak połaczyłaś grafikę z napisami - pasują do siebie idealnie.

    OdpowiedzUsuń
  8. Niesamowite, a z naszymi sprzętami tak niestety jest, bo producenty liczą na sprzedaż ...

    OdpowiedzUsuń

Bardzo Wam wszystkim dziękuję za komentarze! Wiele dla mnie znaczą! <3 Komentarze na blogu to dla mnie jak powrót do naszej wielkiej blogowej rodziny, do tego, jak to było jeszcze kilkanaście lat temu, przed fb, kiedy blogi żyły i to tu toczyło się życie blogowe. Fajnie jest to znowu czuć. :)
Pozdrawiam Was serdecznie i dziękuję!