wtorek, 3 grudnia 2019

Sen o Warszawie

Wpis zrobiony wczoraj, dał mi dużo radości, ale już tego nie powtórzę. Te wzorki trzeba było kolorować z lupą nagłowną, co jest mordęgą. Nie wiem, jak zegarmistrze wytrzymują to wieczne spadanie lupy na nos i oprawki okularów (jeszcze parę razy, a pękną!) i pot pod tym plastikowym paskiem, który nie trzyma się głowy za żadne skarby. Chciałam jeszcze dokolorować obrazek kredkami, ale nie ma szans z takimi lupami (mam 2 różne, obie tak samo beznadziejne). Więc jeśli nie jesteście na to gotowi, to dajcie spokój albo wytrzaśnijcie skądś dobrą lupę, o ile taka istnieje. :) Albo zróbcie wpis wielkości A4. Mój ma 15,5x11,5 cm.


Tło to cudny digis Między Kreskami. Pokolorowałam go markerami alkoholowymi, głównie promarkerami. Chciałam, żeby było nieco jaśniejsze niż sukienka Pyzy.


Cudna Pyza to z kolei digisek Kicikicitaty. Polecam Wam bardzo jej stempelki, są przepiękne. Ja oczywiście kocham szczególnie te ze szczurkami, ale wszystkie są niesamowite!


Pyzę też pokolorowałam markerami. I białym żelopisem. Specjalnie przeglądałam mazowieckie psiaki w sieci! Najbardziej mi się podobał zielono-fioletowy, ale do tła pasował właśnie taki, jaki wybrałam: bo pasy na sukience Pyzy są dokładnie tak ułożone jak na prawdziwym pasiaku. :)


Postanowiłam zrobić z tego wpisu slider, więc wycięłam wykrojnikiem pas. Cięcie mojego misternego kolorowania aż bolało. :D


Pyza przymocowana jest do monety dwustronną taśmą piankową. To prowizoryczne rozwiązanie, bo zapomniałam, jak to mocowałam wcześniej. Ale na razie się trzyma.


Już po zrobieniu zdjęć na korale nałożyłam cracle medium, bo nie mam akurat glaze medium, ale na tak malutkiej powierzchni i tak nie popęka, będzie ładnie błyszczeć.


Ostatnio niemal w ogóle nie robię kartek, same wpisy. To moja ulubiona forma, prawie nie ma żadnych ograniczeń, bo jak się format nie zmieści w jednym art journalu, to się zmieści w innym. :) A jaką formę Wy najbardziej lubicie?




***
Pracę zgłaszam na wyzwania i zabawy:

(do 3.12)


(do 11.12)

3. Anything Goes
(do 18.12)
(do 9.12)

(do 12.12)

6. Color Challenge
(do 16.12)

20 komentarzy:

  1. Naprawdę malowałaś przez lupę? Nie podejrzewałam cię o takie pokłady cierpliwości! Przepiękna i mega dopieszczona praca!
    Podziwiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Często to robię, bo bez lupy nic nie widać. :/ To nie kwestia cierpliwości, tylko właśnie tego, że nie widać. Powinno się je montować w okularach! Ja ją zakładam na okulary, bo sama lupa też za słaba. Na blogu nawet jest moje zdjęcie w lupie.

      Usuń
  2. Ja ostatnio uwielbiam kartki w formacie DL, wpisy i inne rzeczy typu LO nawet nie próbuję robić a Tobie wychodzi perfekcyjnie ♥

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja tez Daga używam lupy do detali:))) Świetna praca! Tak sie cieszę, że Pyza zawędrowała do warszawy:)
    Uściski

    OdpowiedzUsuń
  4. This is a great project 🤩, thanks for joining our challenge, greetings Petra DT digichoosday challenge

    OdpowiedzUsuń
  5. Chyba bym umarła przy tej lupie. A po 3 fazach wyrzuciłabym wszystko do kosza :D podziwiam! Urocza pyxa, świetna kartka :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiesz, sama lupa to super narzędzie! Lepsza niż okulary - nie brudzi się, nie paruje, nie trzeba jej co minutę czyścić, masz wolne ręce itd. Gdyby działała normalnie. :/ Powinna się trzymać głowy jak czołówka, a nie spadać co chwilę na oprawki. To to jest wkurzające i powoduje, że rzadko jej używam i wolę robić na ślepo. :/

      Usuń
  6. This is wonderful. Thanks for sharing at Digichoosday this week.

    OdpowiedzUsuń
  7. sporo pracy, ale warto było!

    OdpowiedzUsuń
  8. Prezycyjnie pokolorowałaś te drobiazgi. Bardzo fajna praca- z cyklu "miejskie podróże" :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Cute card. Thanks for sharing over at Crafty Sentiments.

    OdpowiedzUsuń
  10. Mnóstwo pracy, wygląda bardzo sympatycznie :) dziękuję za wspólną zabawę w Art-piaskownicy:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Sympatyczne:) Dziękuję za udział w wyzwaniu Art-Piaskownicy.

    OdpowiedzUsuń
  12. O rajuśku!!! Podziwiam Cię, ja nie miałabym cierpliwości! Pięknie wyszło!

    OdpowiedzUsuń
  13. Woooow alez t cudnie to pokolorowalas. I tyle detali. Super praca...
    Widzisz u Ciebie prawie nie ma kartek a u mnie prawie nie ma innych prac niż kartki (no może pozaabumai i kalendarzami)

    OdpowiedzUsuń
  14. Zbieram szczękę z podłogi... brawo, piękna praca.

    OdpowiedzUsuń
  15. Przepiękna kartka i włożyłaś w to niesamowicie dużo pracy :)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo Wam wszystkim dziękuję za komentarze! Wiele dla mnie znaczą! <3 Komentarze na blogu to dla mnie jak powrót do naszej wielkiej blogowej rodziny, do tego, jak to było jeszcze kilkanaście lat temu, przed fb, kiedy blogi żyły i to tu toczyło się życie blogowe. Fajnie jest to znowu czuć. :)
Pozdrawiam Was serdecznie i dziękuję!