wtorek, 23 lutego 2021

4 wpisy do mini art journala według lajwa z Hubką

Ewa Hubka w niedzielę zrobiła lajwa o ATC. Przygotowała własne digiski, które mnie zachwyciły. I mimo że byłam na tym lajwie, to jak zwykle prace zrobiłam już po nim, i nie wyszły mi ATC, tylko 4 wpisy do mini art journala. Oryginalny lajw się nie zapisał, ale Ewa go powtórzyła na Świrach Rękodzieła [tutaj]. 

To tęczowe tło zrobiłam gelatosami, ale mnie rozczarowało (mimo że kocham gelatosy i dziś zrobiłam 4 kolejne tła nimi właśnie!). Najpierw próbowałam je ratować, psikając wodą i rozcierając ją, robiąc zacieki. Nadal mi się nie podobało, więc użyłam maski - odbiłam na tle wzór z maski popsikanej mgiełkami. Pozostałe tła od razu robiłam już mgiełkami i maskami. Digiski pokolorowałam markerami alkoholowymi. Na koniec, jak to ja, dodałam trochę błysku clear glossem i lakierem do paznokci, ale niedużo, bo tła robione są mgiełkami Lindy's, więc błyszczą same w sobie. :) 






Edit 24.02: A jednak zdecydowałam się też zrobić ATC, bo może będzie jakaś wymiana? :-)


Wpisy do art journala (a jeśli trzeba wybrać jeden, to ten tęczowy) zgłaszam do wyzwania Imagine That. Całe tła błyszczą. :)

8 komentarzy:

  1. ja jestem zachwycona! Wyczuwam przez skórę, że te napisy niosą ze sobą duuużo więcej , niż by się mogło wydawać..... czekam na więcej!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dobrze myślisz. I zabieram się właśnie za ateciaki też ;)

      Usuń
  2. Ja również jestem zachwycona Twoimi wpisami do Art journala ... rewelacja!

    OdpowiedzUsuń
  3. Genialne napisy. Jak zawsze u Ciebie! Są GENIALNE, w sam raz do przemyśleć lub bycia mottem zyciowym. Zawsze wynajdzie coś akurat. Wiesz podobają mi się ATV chyba dlatego że stemple nie pomalowane, jakoś mi bardzo cz-b tu pasują.

    OdpowiedzUsuń
  4. I hopped over from Imagine That. These are terrific! I'm glad I came over to see them close up. Love the backgrounds and the quirky images.

    OdpowiedzUsuń
  5. Przemyślane i świetnie zrobione, z przekazem - jestem pod wrażeniem :)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo Wam wszystkim dziękuję za komentarze! Wiele dla mnie znaczą! <3 Komentarze na blogu to dla mnie jak powrót do naszej wielkiej blogowej rodziny, do tego, jak to było jeszcze kilkanaście lat temu, przed fb, kiedy blogi żyły i to tu toczyło się życie blogowe. Fajnie jest to znowu czuć. :)
Pozdrawiam Was serdecznie i dziękuję!