piątek, 1 października 2021

Inspiracja dla Cute As A Button

Yay, zostałam przyjęta do DT Cute As A Button! Duża radość i przejęcie, czy dam radę, więc trzymajcie za mnie kciuki! To moja pierwsza inspiracja dla Was. Dziś na blogu CAAB rusza kolejne wyzwanie, do którego Was bardzo zapraszam. Temat to Anything Goes z opcjonalnym twistem Things With Wings.

Przygotowałam dla Was kartkę z cudnym digisem Birds of a Feather




Użyte produkty:
digis Birds of a Feather CAAB
papier akwarelowy
czarna baza do kartki
papier do markerów alkoholowych Perfect Colouring Paper 250 gr
mgiełki Distress, Lindy's Gang i inne
markery alkoholowe
prawdziwe farbowane piórka
glitter pen Viva
biały żelopis Derwent
klej Hobby

Koniecznie zajrzyjcie:








3 komentarze:

Bardzo Wam wszystkim dziękuję za komentarze! Wiele dla mnie znaczą! <3 Komentarze na blogu to dla mnie jak powrót do naszej wielkiej blogowej rodziny, do tego, jak to było jeszcze kilkanaście lat temu, przed fb, kiedy blogi żyły i to tu toczyło się życie blogowe. Fajnie jest to znowu czuć. :)
Pozdrawiam Was serdecznie i dziękuję!