poniedziałek, 4 października 2021

Wyzwania październikowe cz. 1

No to lecimy z tym koksem. :) Uwielbiam wyzwania comiesięczne, progresywne - są dla mnie najlepszą motywacją i mobilizacją. Na początek mam 2 prace. Pierwsza to halloweenowa kartka z digisem Stampers Delights. Dynia to freebies, ale nie miałam żadnego pomysłu, więc dodałam do niej elfa, który czekał cierpliwie na swoją kolej już wycięty. 



Druga praca to ATC z digisem Kinda Cute. Został mi kawałek tła z innej kartki, szkoda mi było wyrzucać, więc wykorzystałam. Lis skojarzył mi się od razu z cytowaną piosenką. ;>



3 komentarze:

Bardzo Wam wszystkim dziękuję za komentarze! Wiele dla mnie znaczą! <3 Komentarze na blogu to dla mnie jak powrót do naszej wielkiej blogowej rodziny, do tego, jak to było jeszcze kilkanaście lat temu, przed fb, kiedy blogi żyły i to tu toczyło się życie blogowe. Fajnie jest to znowu czuć. :)
Pozdrawiam Was serdecznie i dziękuję!