wtorek, 5 października 2021

Inspiracja dla Ike's World (15)

 W październiku robimy prace z opcjonalnym twistem Trick or Treat/ Halloween. Zrobiłam kartkę z użyciem stempelka The Ring. Pokolorowałam go markerami alkoholowymi (skóra jest sina, ale znowu nie widać tego na zdjęciach). Głowę panny podkleiłam na wobblerze, co przy tej kartce fajnie podkreśla klimat grozy. Okno telewizora podkleiłam papierem lustrzanym, czego nie udało mi się uchwycić na zdjęciu. 

Cegły na tle wykonałam przez maskę pastą betonową. Ta pasta ma kapitalną strukturę, faktycznie wygląda jak beton. Zacieki na nim zrobiłam płynem Top Coat Glaze. Autorem cytatu jest Andrzej Majewski.

Blog

Grupa

Sklep




2 komentarze:

  1. Młodość, bunt, chęć życia bije z tej pracy

    OdpowiedzUsuń
  2. Uzyskujesz świetne efekty w swoich pracach. A na kartce cena jak z niejednego horroru.

    OdpowiedzUsuń

Bardzo Wam wszystkim dziękuję za komentarze! Wiele dla mnie znaczą! <3 Komentarze na blogu to dla mnie jak powrót do naszej wielkiej blogowej rodziny, do tego, jak to było jeszcze kilkanaście lat temu, przed fb, kiedy blogi żyły i to tu toczyło się życie blogowe. Fajnie jest to znowu czuć. :)
Pozdrawiam Was serdecznie i dziękuję!