piątek, 15 lipca 2022

#52strony (lipiec)

Tydzień 25. Kolejny digis Sheepskiego ląduje w mini art journalu. Pokazuje mój stosunek do świąt. :)


Tydzień 26. Robiłam ATC na wyzwanie "Nowe szaty króla", powstały wtedy ateciaki z drag queens i pozazdrościłam tym, którzy je dostali, więc zrobiłam dla siebie podobny wpis do AJ. 



Tydzień 27. Na to samo wyzwanie powstały ATC z papierowymi laleczkami, a ta szczurkowa od Dolly Dingle jest kapitalna, więc też sobie zrobiłam taki wpis. :)

Co ciekawe, otwory w sukience i kapeluszu nie pasują do buźki szczurkowej, są za małe. Nie pasują tylko te otwory, bo sam rozmiar ubranek jest ok. Dziwna sprawa. Dobrze, że nie muszę szczurkowej ubierać. :) Panienka trzyma książkę pt. "How to Avoid Traps" - taki mały smaczek. :)


Tydzień 28. Ostatni wpis w tym miesiącu - o emocjach. Robiłam takie ATC i zachciało mi się też mieć taki wpis, bo ATC rozeszły się jak świeże bułeczki. :)


2 komentarze:

Bardzo Wam wszystkim dziękuję za komentarze! Wiele dla mnie znaczą! <3 Komentarze na blogu to dla mnie jak powrót do naszej wielkiej blogowej rodziny, do tego, jak to było jeszcze kilkanaście lat temu, przed fb, kiedy blogi żyły i to tu toczyło się życie blogowe. Fajnie jest to znowu czuć. :)
Pozdrawiam Was serdecznie i dziękuję!