piątek, 1 lipca 2022

Colour of Love - Inspiracja dla Crafts Galore Encore

Cześć! No i mamy lato! Na Crafts Galore Encore znowu mamy wyzwanie o ulubionym temacie: Anything Goes. :) W tym miesiącu sponsorem jest Colour of Love. Dla mnie to było duże odkrycie, bo nie znałam ich wcześniej, a mają fantastyczne digisy! 

Do swojej zakładki użyłam digi o nazwie "Wood Anemone Flower Pot Pretties". Laleczkę pokolorowałam markerami alkoholowymi i umieściłam na tle, do którego użyłam mgiełek i pasty pękającej.

Nagrodą dla zwycięzcy wyzwania są 3 digisy Colour of Love. :)

Strona

Facebook



Druga praca to wpis z pszczółką "Honey Bee Enchantress". Papiery, wycinanki i folia są z Itd. Collection. Tekturka z Agaterii - wyembossowana na złoto. 





Biorę udział w wymianie zakładek w ArtPiaskownicy. Publikacja zakładek przypadła na wczoraj, więc idealnie się złożyło. :)


Dostałam absolutnie przecudną zakładkę od Emilii!



1 komentarz:

  1. Jak zawsze piękne i dopracowane w każdym szczególe prace. Zakładka jest zachwycająca. Motyw zawijasów w tle dodaje jej lekkości i uroku.

    OdpowiedzUsuń

Bardzo Wam wszystkim dziękuję za komentarze! Wiele dla mnie znaczą! <3 Komentarze na blogu to dla mnie jak powrót do naszej wielkiej blogowej rodziny, do tego, jak to było jeszcze kilkanaście lat temu, przed fb, kiedy blogi żyły i to tu toczyło się życie blogowe. Fajnie jest to znowu czuć. :)
Pozdrawiam Was serdecznie i dziękuję!