środa, 22 czerwca 2022

Świąteczne wyzwanie na blogu Gecko Galz

Kartek świątecznych zawsze wychodzi mi pod dostatkiem, więc zrobiłam ateciaki - na wyzwanie ze świąteczną grafiką na blogu GG. Chwilowo mam nieczynną drukarkę, więc miałam fart, że te grafiki wydrukowałam wcześniej. Czeka mnie co najmniej kilka dni robienia prac bez digisów albo z digisami, które już mam wydrukowane. Znowu wypadnę z wielu zabaw i wyzwań. :(

Poniższe ATC są zupełnie poza strefą mojego komfortu. Czerwony to nie mój kolor, ale grafika narzuciła kolory. Mediowe tło i baza wycięta wykrojnikiem. 




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Bardzo Wam wszystkim dziękuję za komentarze! Wiele dla mnie znaczą! <3 Komentarze na blogu to dla mnie jak powrót do naszej wielkiej blogowej rodziny, do tego, jak to było jeszcze kilkanaście lat temu, przed fb, kiedy blogi żyły i to tu toczyło się życie blogowe. Fajnie jest to znowu czuć. :)
Pozdrawiam Was serdecznie i dziękuję!