niedziela, 5 czerwca 2022

Kto mnie uszczęśliwi

Kto mnie uszczęśliwi to fantastyczna zabawa na ATC i inne drobnostki. Zasady zabawy znajdziecie tutaj. Przypomina mi to ESD - Eksperymentalny Sygnał Dobra z Jeżycjady, bo nie czekamy na wzajemność od obdarowanej osoby, tylko ona uszczęśliwia kogoś innego, dzięki czemu ESD krąży nieustannie. ;) Większość kart z tej serii to pojedyncze egzemplarze. 

Uszczęśliwiłam Klaudię Ciuk ateciakiem o temacie "Wróżka". Digiski są od Vera Lane Studio.


Uszczęśliwiłam też Kamilę Jabłońską ATC o temacie "Lis". 


Darię Kryś uszczęśliwiłam życiem podwodnym oceanu, jednocześnie zgłaszam tę kartę do wyzwania progresywnego sdjpc. A już myślałam, że w tym miesiącu nie dam rady!


Anię Śmiałek uszczęśliwiłam ATC kawowym. Gnom wycięty w 2 warstwach to Last Minute Manda, a tło dostałam od Kasi Gałeckiej. :)


Kasia Peska zostanie uszczęśliwiona świnką od Imagine That. :)


A to ateciaki, które dostałam od Mooniki i Klaudii Ciuk:



I jeszcze karta o temacie pies od Anety Kiljan <3


1 komentarz:

Bardzo Wam wszystkim dziękuję za komentarze! Wiele dla mnie znaczą! <3 Komentarze na blogu to dla mnie jak powrót do naszej wielkiej blogowej rodziny, do tego, jak to było jeszcze kilkanaście lat temu, przed fb, kiedy blogi żyły i to tu toczyło się życie blogowe. Fajnie jest to znowu czuć. :)
Pozdrawiam Was serdecznie i dziękuję!