sobota, 11 czerwca 2022

Kolczyki

Nawet nie pamiętam, kiedy po raz ostatni robiłam jakąś biżuterię. Sięgnęłam po kolczyki DP, które czekały na swoją kolej bardzo długo. Wiecie, że w DP lubię tylko małe formy, bo nie wymagają cierpliwości, ale w tym przypadku denerwowało mnie, że muszę robić 4 razy to samo. I szkoda, że ten dynks do ucha jest żółty. Lubię to połączenie kolorów, ale w tym przypadku wolałabym, żeby całość była monochromatyczna. Zamówiłam wkręty z białym szkiełkiem, będą lepsze. :)



1 komentarz:

Bardzo Wam wszystkim dziękuję za komentarze! Wiele dla mnie znaczą! <3 Komentarze na blogu to dla mnie jak powrót do naszej wielkiej blogowej rodziny, do tego, jak to było jeszcze kilkanaście lat temu, przed fb, kiedy blogi żyły i to tu toczyło się życie blogowe. Fajnie jest to znowu czuć. :)
Pozdrawiam Was serdecznie i dziękuję!