czwartek, 2 czerwca 2022

Guest Designer dla Coloring For All

W czerwcu jestem Guest Designerem w Coloring For All, a moje zadanie to zrobienie pracy w kolorze ZIELONYM. Zrobiłam kwiatkowy wpis do art journala - o neuroróżnorodności. Ale zrobienie zdjęcia jest niemożliwością, próbowałam ze 30 razy i nie da rady, ciągle wychodzą nienaturalne kolory, których nie da się poprawić w Picassie. Poniżej kilka prób.

Moje kwiatuchy to Twistoon. Lisa ma wiele takich creepy-cute kwiatuszków, które uwielbiam. ;>
 Prawda, że urocze? 

Do tła wykorzystałam tylko mgiełki i stemple tłowe.

Czasami życie jest złośliwe. Ten środkowy kwiat tuż po pokolorowaniu wpadł mi do kubka z colą! Wyobrażacie sobie to?! Tragedia! Dobrze, że jeszcze wtedy grzały kaloryfery i dało się go wysuszyć!





1 komentarz:

Bardzo Wam wszystkim dziękuję za komentarze! Wiele dla mnie znaczą! <3 Komentarze na blogu to dla mnie jak powrót do naszej wielkiej blogowej rodziny, do tego, jak to było jeszcze kilkanaście lat temu, przed fb, kiedy blogi żyły i to tu toczyło się życie blogowe. Fajnie jest to znowu czuć. :)
Pozdrawiam Was serdecznie i dziękuję!