piątek, 17 czerwca 2022

#52strony (czerwiec)

 Tydzień 21. Kolejne wpisy i znowu story of my life. :) Kiedyś grałam na fletach - prostym i altowym. Grałam na pianinie. Myślałam, że muzyka będzie zawsze moim życiem, ale tak się nie stało. Nie wiedziałam jeszcze wtedy, że to przez EDS. Do diagnozy 9 lat temu wierzyłam jeszcze, że będę mogła w końcu znowu grać. Po diagnozie już wszystko było jasne.

Cudowne tło dostałam od Ewy. Digi to Sheepski.


Tydzień 22. Wpisik inspirowany kawowym livem Ewy. Uwielbiam ten cytat z Alicji, jest wyjątkowo autystyczny. :) Digi - Alicia Bel.


Tydzień 23. Znowu story of my life. Jestem sapioseksualna. :D Digi to znowu Sheepski.


Tydzień 24. Ten wpis też ląduje w tym notesie, bo bardzo tam pasuje. Zainspirował mnie mem o tym, że to nie czarna owca jest inna, tylko wszystkie białe są takie same. :)



1 komentarz:

  1. Wszystkie karty cudne Daga. Wspaniale tworzysz i dobierasz świetne cytaty. Uściski!

    OdpowiedzUsuń

Bardzo Wam wszystkim dziękuję za komentarze! Wiele dla mnie znaczą! <3 Komentarze na blogu to dla mnie jak powrót do naszej wielkiej blogowej rodziny, do tego, jak to było jeszcze kilkanaście lat temu, przed fb, kiedy blogi żyły i to tu toczyło się życie blogowe. Fajnie jest to znowu czuć. :)
Pozdrawiam Was serdecznie i dziękuję!