wtorek, 7 czerwca 2022

Inspiracja dla Ike's World - Masculine

Sue odeszła od nas 28.04.22. Posty z DT zaplanowane do końca roku będą się ukazywać normalnie, żeby uczcić jej pamięć, tylko wyzwań już nie będzie...


Lubicie bajkę o Złotowłosej i trzech niedźwiedziach? Ja bardzo. :) "Goldilocks & The Bears" to jeden z moich ulubionych digisów Sue. 

Tło to wyjście ze strefy komfortu, jeszcze takiego nie robiłam. Na kawałku papieru scrapowego zanotowałam odręcznie cytat z "Pasaży" Waltera Benjamina, ten o Aniele Historii. Do pisania użyłam elegant writera, bo rozpuszcza się w 2-3 kolorach po posikaniu wodą, co też uczyniłam. Po wyschnięciu dodałam stemple tłowe Lavinii. Cytat pochodzi z mojej ulubionej piosenki Sarsy - poznajecie? IMHO to najpiękniejsza rzecz, jaką zaśpiewała - wklejam niżej, żebyście też mogli się delektować. 

1 komentarz:

Bardzo Wam wszystkim dziękuję za komentarze! Wiele dla mnie znaczą! <3 Komentarze na blogu to dla mnie jak powrót do naszej wielkiej blogowej rodziny, do tego, jak to było jeszcze kilkanaście lat temu, przed fb, kiedy blogi żyły i to tu toczyło się życie blogowe. Fajnie jest to znowu czuć. :)
Pozdrawiam Was serdecznie i dziękuję!