niedziela, 12 czerwca 2022

5/22 PCJ

 Mój kolejny wpis na comiesięczne wyzwanie na blogu ArtGrupy ATC. W tym miesiącu robimy PCJ w temacie złoto. Poniżej moja interpretacja. Nareszcie mogłam użyć cudownego tła od Ewy Hubki! Dodałam trochę złotego wosku na brzegach. Cytat pochodzi od Niny George, niżej odpowiadam na pytanie z cytatu.

Temat dla mnie ważny - emocje w ZA są znacznie silniejsze niż u NT, a dodatkowo w ZA prawie nie zachodzi ich hamowanie. Wyobraźcie sobie więc tę empatię - tak, nie da się psychicznie wytrzymać odczuwania emocji wszystkich ludzi, stąd zaburzenia psychiczne, mechanizmy obronne, depresje - są częstsze u aspich niż u NT. Jeśli Wam się ta grafika kojarzy z wisielcem, to dobrze Wam się kojarzy. W ZA samobójstwa występują znacznie częściej niż u NT. Powodem na ogół nie jest ZA, tylko to, jak aspich traktują NT. 






2 komentarze:

  1. A very thought provoking and informative piece
    Carol x

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Thank you, I wanted it this way. Of course the translator translated it wrong. In original text the last sentence is: The reason is generally not AS, but how the aspis are treated by the NT.

      Usuń

Bardzo Wam wszystkim dziękuję za komentarze! Wiele dla mnie znaczą! <3 Komentarze na blogu to dla mnie jak powrót do naszej wielkiej blogowej rodziny, do tego, jak to było jeszcze kilkanaście lat temu, przed fb, kiedy blogi żyły i to tu toczyło się życie blogowe. Fajnie jest to znowu czuć. :)
Pozdrawiam Was serdecznie i dziękuję!