środa, 1 czerwca 2022

Beccy's Place - Inspiracja dla Crafts Galore Encore

Naprawdę nie wiem, jak ten czas leci, ale już czerwiec i kolejne wyzwanie w Crafts Galore Encore. W tym miesiącu naszym sponsorem jest Beccy's Place, a temat to jak zwykle Anything Goes! 

Wykonałam kartkę świąteczną w formacie DL z mediowym tłem (mgiełki, emobossing na złoto). Digi to jeden z elfów z tego kompletu

Sklep

Fan Page

Blog

Na blogu znajdziecie dział z cudnymi digisami za free, poprzednim razem sama z nich korzystałam. :) A w naszym wyzwaniu możecie wygrać voucher na 10$ do wydania w sklepie Beccy




1 komentarz:

Bardzo Wam wszystkim dziękuję za komentarze! Wiele dla mnie znaczą! <3 Komentarze na blogu to dla mnie jak powrót do naszej wielkiej blogowej rodziny, do tego, jak to było jeszcze kilkanaście lat temu, przed fb, kiedy blogi żyły i to tu toczyło się życie blogowe. Fajnie jest to znowu czuć. :)
Pozdrawiam Was serdecznie i dziękuję!