niedziela, 19 czerwca 2022

Inspiracja dla Twistoon

Dziś mam dla Was 2 inspirację, obie z digisami Twistoon. Pierwsza to ateciaki na wyzwanie o temacie "Pędzel". Pomysł mi od razu zaświtał - natychmiast wiedziałam, że tym pędzlem będę malować jakiegoś zwierza. Potem, szukając pędzla wśród digisów Twistoon, znalazłam te nietoperki i wszystko stało się jasne. :)

Nietoperki pokolorowałam markerami alkoholowymi, a tło to stemple Lavinii, o ile dobrze pamiętam. Farba to ecolina w pipetce - pierwszy raz takiej użyłam, okazała się genialna!

Nietoperki znajdziecie [TU] i [TU]. 





Druga inspiracja to kartka urodzinowa dla Saszy, ukraińskiej nastolatki, która uciekła do Polski przed wojną (ostatnio staram się choć kilka takich kartek miesięcznie wysłać). Sasza maluje, może się nie skompromituję kolorowaniem digiska. ;> A digis to George Walnut Car. Pokolorowałam go jakiś czas temu, a nie miałam siły na zrobienie tła. Już za dużo było tego czekania, więc wydrukowałam tło od Bonnie z We Are 3, a potem odbiłam na nim kilka stempli tłowych. Cytat pochodzi z filmu pt. "Gundala".



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Bardzo Wam wszystkim dziękuję za komentarze! Wiele dla mnie znaczą! <3 Komentarze na blogu to dla mnie jak powrót do naszej wielkiej blogowej rodziny, do tego, jak to było jeszcze kilkanaście lat temu, przed fb, kiedy blogi żyły i to tu toczyło się życie blogowe. Fajnie jest to znowu czuć. :)
Pozdrawiam Was serdecznie i dziękuję!