piątek, 1 lipca 2022

Inspiracja dla Cute As A Button

 Dziś mam do pokazania zakładkę z foczką z Helu. :) Serio, jak tylko zobaczyłam digiska "Baby Seal", od razu przypomniała mi się moja wizyta w Fokarium w Helu i poduszeczka z haftem "Jestem foczką z Helu". Uwielbiam to miejsce, więc postanowiłam, że zakładka będzie helska. A zaraz potem pomyślałam, że mogę ją gdzieś wystawić na licytację i wysłać ją tej osobie, która wpłaci najwięcej na helską zbiórkę dla foczek. 

BTW, władze miasta Hel na Półwyspie Helskim mają poczucie humoru. Jedyna linia autobusowa, która tam dojeżdża, na numer 666. :) W języku staropolskim nazwa Hel oznacza "wydmę, pustkowie, cypel".

Półwysep jest tak wąski, że od morza do zatoki można przejść w 3 minuty. Co roku plaża musi być nasypywana, bo inaczej półwysep przestanie istnieć. Fokarium jest na samym końcu półwyspu. [TUTAJ] możecie obejrzeć piękne zdjęcia z półwyspu, unaocznią Wam, jak wąski jest. A [TUTAJ] możecie obejrzeć moje zdjęcia z 2009 z wizyty na półwyspie, również z Helu i fokarium. To był październik!

Zakładkę planuję wystawić na licytację dla helskich foczek. :)






Użyte produkty:
digis "Baby Seal" CAAB
biały brystol
papier do markerów alkoholowych Perfect Colouring Paper 250 gr
markery alkoholowe Tri-Blend i inne
biały żelopis Sakura Gelly Roll 10
klej Hobby
papiery, folia ITD. Collection
Vintage Ribbon
sznurek
koraliki
zdjęcia z Fokarium w Helu




2 komentarze:

Bardzo Wam wszystkim dziękuję za komentarze! Wiele dla mnie znaczą! <3 Komentarze na blogu to dla mnie jak powrót do naszej wielkiej blogowej rodziny, do tego, jak to było jeszcze kilkanaście lat temu, przed fb, kiedy blogi żyły i to tu toczyło się życie blogowe. Fajnie jest to znowu czuć. :)
Pozdrawiam Was serdecznie i dziękuję!