piątek, 22 lipca 2022

Tropiki II

Kolejna seria ATC pt. Tropiki II - niemal w całości wykonana z przydasi, które dostałam w wymianach - odbitki stempli (to chyba Elena Zinski?) i papier tłowy są zdobyczne. :) Ptaki pokolorowałam markerami alko, a liście popsikałam mgiełkami. Plus trochę białej ecoliny i clear gloss. Wycinanie było mordęgą, te odbitki są takie maleńkie! Zdecydowanie wolę digisy, mogę je dowolnie powiększać. Ale i tak miałam frajdę z tymi kartami. Jakoś ostatnio mam na nie fazę. ;)





2 komentarze:

Bardzo Wam wszystkim dziękuję za komentarze! Wiele dla mnie znaczą! <3 Komentarze na blogu to dla mnie jak powrót do naszej wielkiej blogowej rodziny, do tego, jak to było jeszcze kilkanaście lat temu, przed fb, kiedy blogi żyły i to tu toczyło się życie blogowe. Fajnie jest to znowu czuć. :)
Pozdrawiam Was serdecznie i dziękuję!