poniedziałek, 9 stycznia 2023

#52strony (listopad 2)

Zaległości mam potworne, ale cały czas się coś robi, choćby raz w miesiącu. :)

Tydzień 44. Po rozmowie z Ewą zrobiłam mini wpisik z chomikiem. To żółte to żadne piwo, to advocat, który ostatnio popijam z gwinta! Chomik i prezent są od Hetty Clare, buteleczka z Outlawz.


Tydzień 45. Digi Le Ann's. Wpis na wyzwanie także u niej na grupie. Tło dostałam w prezencie. 


Tydzień 46. Ten wpis zgłaszam też do wyzwania progresywnego Outlawz - kwiat pochodzi właśnie od nich. Misiek to Polka Doodles. Tło dostałam w którejś wymianie międzynarodowej. 


Tydzień 47. To może dziwnie zabrzmi, ale to jeden z trudniejszych wpisów, jakie robiłam. Nie chodzi nawet o to, że domeczki są miniaturowe i nie widziałam, co koloruję, ale o misia! Kompletnie nie umiem kolorować białego, to dla mnie najtrudniejsze i unikam jak ognia. W przypadku tego miśka brałam przykład z Amy Young, która zrobiła to cudownie! 

Tło docięłam z cudnego tła Polka Doodles. Digi ze Sweet November Stamps.

Misia zgłaszam do wyzwania. :)

4 komentarze:

  1. I love youre card, thanks for sharing it with us at the Progressive Freebie Challenge Blog.
    Hugs Ilonka DT

    OdpowiedzUsuń
  2. Such cute and beautiful pages you made for the Progressive challenge at The Outlawz! THanks for playing with us!!

    OdpowiedzUsuń
  3. I love your color scheme on this card and the wonderful addition of the panda bear! Perfect card! I think you are wonderful at all the colors you attempt! Your polar bear is really awesome! Thanks for playing in the Outlawz Progressive/Freebie Challenge this month! Nan, DT

    OdpowiedzUsuń
  4. What a cute image and it works so well with our image! Thanks so much for entering our Progressive Freebie Challenge at The Outlawz Challenges.
    Cara, The Progressive Freebie Design Team
    My Creative Chaos {My Personal Blog}

    OdpowiedzUsuń

Bardzo Wam wszystkim dziękuję za komentarze! Wiele dla mnie znaczą! <3 Komentarze na blogu to dla mnie jak powrót do naszej wielkiej blogowej rodziny, do tego, jak to było jeszcze kilkanaście lat temu, przed fb, kiedy blogi żyły i to tu toczyło się życie blogowe. Fajnie jest to znowu czuć. :)
Pozdrawiam Was serdecznie i dziękuję!