niedziela, 1 stycznia 2023

Hetty Clare - Inspiracja dla Crafts Galore Encore

Crafts Galore Encore zaczyna się właśnie nowe wyzwanie pod naszym ulubionym tytułem - Anything Goes. W tym miesiącu naszą sponsorką jest Hetty Clare, a nagroda to 2 digisy Hetty, które wygrana osoba sama sobie wybierze. 

Moją inspiracją jest zakładka z uroczym digisem Bear Hugs. Fajnie byłoby mieć takiego miśka, c'nie? :)

Tło jest prościutkie - wykonałam je mgiełkami, barwiąc roślinki na fakturze za prąd, na to nastemplowałam drzewo. Digisa pokolorowałam markerami alkoholowymi. 

Sklep




Druga praca to wpis do mini art journala, tydzień 43. Wykorzystałam digi Happy Hour. Cytat ze Stephena Kinga wyjątkowo pasuje do atmosfery alkoholowej. :D

Tło to po prostu odbity stempel tłowy - wytuszowany kilkoma odcieniami niebieskiego i popsikany wodą.


Pingwinki zgłaszam do wyzwania. :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Bardzo Wam wszystkim dziękuję za komentarze! Wiele dla mnie znaczą! <3 Komentarze na blogu to dla mnie jak powrót do naszej wielkiej blogowej rodziny, do tego, jak to było jeszcze kilkanaście lat temu, przed fb, kiedy blogi żyły i to tu toczyło się życie blogowe. Fajnie jest to znowu czuć. :)
Pozdrawiam Was serdecznie i dziękuję!