poniedziałek, 2 stycznia 2023

#52strony (listopad)

Tydzień 40. Pierwszy listopadowy wpis jeszcze jesienny. To czas na ogarnianie niektórych sadzonek, więc - here we go. ;)

Digisek nieodżałowanej Sandry Caldwell. Cytat z Leonory Carrington.


Tydzień 41. Wpis pamiątkowy dla mojego taty. Trudno było znaleźć współczesną czapkę pułkownika, więc jest taka z lat 70. Musiała jakaś być, bo nigdy, przenigdy nie salutuje się do pustej głowy; salutuje się do orła!! Napis ze "Stewardessy" idealnie oddaje moją sytuację rodzinną... Po 4 latach od śmierci taty jestem już w stanie uśmiać się z tego cytatu, jest tak realny! 


Tydzień 42. Pora na wpisy zimowe, więc leci pierwszy z digisami VLS. Druga praca w tym miesiącu i ostatnia. W ogóle mi to już nie sprawia przyjemności, nie mam siły zupełnie. :(



Tydzień 43. Radosny wpisik w atmosferze alkoholowej. ;> Pingwiny od Hetty Clare, cytat ze Stephena Kinga i proste tło - po prostu odbity stempel tłowy wcześniej popsikany wodą. 


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Bardzo Wam wszystkim dziękuję za komentarze! Wiele dla mnie znaczą! <3 Komentarze na blogu to dla mnie jak powrót do naszej wielkiej blogowej rodziny, do tego, jak to było jeszcze kilkanaście lat temu, przed fb, kiedy blogi żyły i to tu toczyło się życie blogowe. Fajnie jest to znowu czuć. :)
Pozdrawiam Was serdecznie i dziękuję!