piątek, 2 lutego 2024

Card Chain Challenge: Styczeń

Na styczniowy CCC zrobiłam pracę mediową z papierem ryżowym Studio 75 i digisem Faeryink. Wybrałam linię Paint or Ink / Splatters. Jest i farba, i tusz, i chlapania. :) Chlapania przyjęły mi kolor tuszu z tła, więc pochlapałam potem raz jeszcze, po naklejeniu panelu na bazę - na czarnej bazie i digisie widać je teraz lepiej. 





A to moja styczniowa kartka od Gundi z Niemiec. Zrozumiałam napis, choć tak niewiele pamiętam z niemieckiego ze szkoły!



6 komentarzy:

  1. Your card is so beautifully made with that cute image!

    OdpowiedzUsuń
  2. What a wonderful background scene for your sweet image enjoying her mug of cocoa and wearing her cute owl hat, Dagmara! Great texture added with your paint splashes! Julia xx

    OdpowiedzUsuń
  3. I prefer spring too. Wish it would hurry up. Your card looks great. What a lovely little scene xx

    OdpowiedzUsuń
  4. I love that bird. Beautifully done. Arlene

    OdpowiedzUsuń
  5. Sweet girl image, Dagmara, and you've colored it so beautifully!

    OdpowiedzUsuń
  6. I like how you created your card and the result is really pretty!!
    And I'm really happy that you liek my card!! Gundi

    OdpowiedzUsuń

Bardzo Wam wszystkim dziękuję za komentarze! Wiele dla mnie znaczą! <3 Komentarze na blogu to dla mnie jak powrót do naszej wielkiej blogowej rodziny, do tego, jak to było jeszcze kilkanaście lat temu, przed fb, kiedy blogi żyły i to tu toczyło się życie blogowe. Fajnie jest to znowu czuć. :)
Pozdrawiam Was serdecznie i dziękuję!