sobota, 3 lutego 2024

Februllage: Escape

Dzisiejszy temat to Escape. U mnie taka ucieczka, ale z cytatem się akurat nie zgadzam. :D Uważam, że czytanie nie jest ucieczką od prawdziwego świata, tylko wprost przeciwnie: jest niezbędne, żeby zachować zdrowe zmysły, a więc żeby pozostać w prawdziwym świecie, a nie odlecieć w fantazje (i mam na myśli te szkodliwe, chorobowe). Czytam, żeby żyć, żeby być tu, w tym świecie, a nie żeby od niego uciekać. Żeby uciec od życia i świata, wystarczy przestać czytać.

Ale nie powiem, z czym mi się kojarzy ta, khem, szparka. ;P






Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Bardzo Wam wszystkim dziękuję za komentarze! Wiele dla mnie znaczą! <3 Komentarze na blogu to dla mnie jak powrót do naszej wielkiej blogowej rodziny, do tego, jak to było jeszcze kilkanaście lat temu, przed fb, kiedy blogi żyły i to tu toczyło się życie blogowe. Fajnie jest to znowu czuć. :)
Pozdrawiam Was serdecznie i dziękuję!