czwartek, 1 lutego 2024

Last Minute Manda - Inspiracja dla Crafts Galore Encore

Crafts Galore Encore zaczyna się właśnie nowe wyzwanie pod naszym ulubionym tytułem - Anything Goes. W tym miesiącu sponsorem jest Last Minute Manda, a nagroda to voucher na 6$.

Wykonałam zakładkę z użyciem digi Berry Sweet Mice (nie widzę już na Etsy tego zestawu, tylko wersję kolorową). Tło popsikałam mgiełkami, nastemplowałam choinki, dodałam gwiazdki przez maskę pastą śniegową z brokatem. Na koniec, po przyklejeniu szczurka, dodałam expanding paste, która wygląda raczej jak rozlane ciasto, a nie śnieg, co tutaj wyjątkowo pasuje. :)

Z kolei 2 kolejne szczurki z zestawu Pipsqueak wykorzystałam do zrobienia 2 wpisów do AJ, z których jeden poleci na wymianę. To proste wpisy, wystarczyło wytuszować serce przez maskę i voila! W obu udało mi się pobrudzić białe tło wytuszowanym palcem, więc dodałam chlapki. I wiecie co? Z nimi wpisy wyglądają lepiej! :)

Zakładka leci na grudniowe wyzwanie na Świrach: Książka na grudniowe wieczory. Zainspirowały mnie "Wypieki defensywne", których przeczytałam na razie tylko pierwszy rozdział! :)

Sklep

Grupa na fb








Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Bardzo Wam wszystkim dziękuję za komentarze! Wiele dla mnie znaczą! <3 Komentarze na blogu to dla mnie jak powrót do naszej wielkiej blogowej rodziny, do tego, jak to było jeszcze kilkanaście lat temu, przed fb, kiedy blogi żyły i to tu toczyło się życie blogowe. Fajnie jest to znowu czuć. :)
Pozdrawiam Was serdecznie i dziękuję!