piątek, 26 kwietnia 2024

5 Tagów w 5 Tygodni cz. 4

To już mój 4. tag na wyzwanie Agi Baraniak na grupie 5 Tagów w 5 Tygodni

Zakładka steampunkowa zrobiona po lajwie Ani Kierus, tylko jak zwykle wszystko zrobiłam inaczej. Pierwsze tło wyrzuciłam do kosza. Zamiast magicalsów użyłam mgiełek, bo z nimi lepiej się pracuje i ładniej wychodzi. Tylko że potem na to położyłam pastę... Nie miałam czarnej, więc zmieszałam szarą pastę z Actiona z czarną farbą akrylową. Wszystko się rozpłynęło i podciekło pod maskę. Musiałam robić drugie tło. Za drugim razem wzięłam grit paste Timusia i też zmieszałam z farbą - wyszło super, bo dodatkowo jest super faktura.

Potem się zorientowałam, że nie dodałam stempli, więc stemplowałam PO dodaniu grit paste. Kropeczki białą ecoliną i złotą mgiełką. A wszystkie grafiki moja z Binga. ;) Labek czekał długo, ale się w końcu doczekał!

Ach, jeszcze coś! Popsikałam w rogu niebieską mgiełką, bo labek ma niebieskie akcenty. I co? Niebieski zmienił się w zielony! 




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Bardzo Wam wszystkim dziękuję za komentarze! Wiele dla mnie znaczą! <3 Komentarze na blogu to dla mnie jak powrót do naszej wielkiej blogowej rodziny, do tego, jak to było jeszcze kilkanaście lat temu, przed fb, kiedy blogi żyły i to tu toczyło się życie blogowe. Fajnie jest to znowu czuć. :)
Pozdrawiam Was serdecznie i dziękuję!