czwartek, 25 kwietnia 2024

Pocztówki

Zaczęło się od tworzenia digisów i grafik do prac - bo nie mogłam się doprosić u nikogo ani grafik ze szczurami, ani z osobami niepełnosprawnymi. Postanowiłam je sama robić. Bing robi najlepsze grafiki do tej pory, ale ma wiele mankamentów. Najgorszym jest to, że dodaje i zmienia od siebie, bez pozwolenia. :( Ale alternatywy niestety nie ma. 

Pierwszą pocztówką był szczur w Warszawie. Zbieram pocztówki ze szczurami, ale prawie nigdzie nie można ich dostać. Wszędzie tylko koty. :( Postanowiłam robić serię edukacyjną - na każdej pocztówce wpisuję inną ciekawostkę o szczurach, bo wiedza ludzi o nich jest żadna, wstyd! Dodatkowo każda z tych kartek ma coś ekstra - ta ma w tle Warszawę, na innej szczur jest ubrany w mazowiecki strój regionalny, jeszcze inna ma atrybuty scrapbookingu. 



Drugi szczurek też jest na tle Warszawy (tak, to jedyne miasto, które Bing w miarę robi, innych nie chce robić wcale) i w stroju celowanym na XIX wiek. 

Ta pocztówka powstała na Miesiąc Świadomości EDS. Symbolem chorób rzadkich jest zebra. Chorób ultrarzadkich musiałaby być zebra-pegaz. A co z rak rzadkimi jak SWAN czy EDS6a? Wymyśliłam zebro-pegazo-jednorożca. :) O EDS6 też ludzie kompletnie nic nie wiedzą. Staram się, żeby za rok w maju była to cegiełka, która będzie ratować mi życie. :)

Tu znowu Warszawa i Słowianka w stroju ludowym. Tę kartkę zrobiłam z myślą o grupach międzynarodowych - żeby ją rozsyłać po świecie i edukować o Polsce, a szczególnie o Warszawie.




To jest majowy szczurek, bo niedługo maj i już nie mogę się doczekać pięknych łąk i zieleni. :)


To kolejna kartka na miesiąc świadomości EDS. Bing wyjątkowo zrobił niemal dokładnie to, o co go prosiłam. To symbol jednego z objawów EDS6a - ChAD. Takie mam obrazy w głowie.




Kolejne kartki są dopiero w planach. Będę je drukować w najbliższym czasie. Pierwszą zrobiłam z myślą o Międzynarodowym Dniu Scrapbookingu. :)



Ten szczurek z irysami powstał z myślą o postcrosserce zbierającej kartki z irysami. Chciałabym zrobić taką podserię - szczurki z elementami, które zbierają nasze grupowe dziewczyny. W planach jest np. szczur z żółwiem dla potcrosserki zbierającej kartki z żółwiami. :)


Szczurek art deco. :)



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Bardzo Wam wszystkim dziękuję za komentarze! Wiele dla mnie znaczą! <3 Komentarze na blogu to dla mnie jak powrót do naszej wielkiej blogowej rodziny, do tego, jak to było jeszcze kilkanaście lat temu, przed fb, kiedy blogi żyły i to tu toczyło się życie blogowe. Fajnie jest to znowu czuć. :)
Pozdrawiam Was serdecznie i dziękuję!