wtorek, 30 kwietnia 2024

Inspiracja dla Relatively Thoughtful: AJ

Dziś mam dla Was inspirację z kolekcji ślubnej Relatively Thoughtful - Wedding Romance. To moja druga praca ślubna w życiu! Patryk i Madam, twórcy jednego z moich ulubionych kanałów na YT: Vogule Poland, niedawno wzięli ślub, więc postanowiłam to uczcić wpisem do AJ. Napis nawiązuje oczywiście do nazwy kanału. :)

Do zrobienia tła wykorzystałam magicalsy i białą ecolinę do chlapań oraz nitkę. 

Today I have an inspiration for you from Relatively Thoughtful's wedding collection - Wedding Romance. This is my second wedding work ever! Patryk and Madam, creators of one of my favorite YT channels: Vogule Poland, recently got married, so I decided to celebrate this with an AJ entry. The caption refers to the name of the channel, of course. :)

To make the background, I used magicals and white ecoline for splashes and thread. 









Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Bardzo Wam wszystkim dziękuję za komentarze! Wiele dla mnie znaczą! <3 Komentarze na blogu to dla mnie jak powrót do naszej wielkiej blogowej rodziny, do tego, jak to było jeszcze kilkanaście lat temu, przed fb, kiedy blogi żyły i to tu toczyło się życie blogowe. Fajnie jest to znowu czuć. :)
Pozdrawiam Was serdecznie i dziękuję!