wtorek, 16 kwietnia 2024

Inspiracja dla Relatively Thoughtful: AJ

To praca, w której wykorzystałam znowu wszystkie skrawki i scrapki, które mi zostały po innych pracach wykonanych z papierów Relatively Thoughtful: z papierów Karoli i Easter Farm. Do tego dodałam naklejki ScrapLove i grafikę dziewczynki, którą stworzyłam sama. Wpis jest płaski i można go wysłać w kopercie, ale grafiki przykleiłam w taki sposób, że tworzą odczucie 3D. 

To wpis z okazji Jarych Godów, które są słowiańskim pierwowzorem Wielkanocy. 

This is a work in which I used again all the scraps I had left over from other works made with Relatively Thoughtful papers: Karola's papers and Easter Farm papers. I added ScrapLove stickers and a graphic of a girl that I created myself. The entry is flat and can be sent in an envelope, but I glued the graphics in such a way that they create a 3D feel. 

It's an entry to celebrate Jare Gody, which is the Slavic prototype of Easter. 





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Bardzo Wam wszystkim dziękuję za komentarze! Wiele dla mnie znaczą! <3 Komentarze na blogu to dla mnie jak powrót do naszej wielkiej blogowej rodziny, do tego, jak to było jeszcze kilkanaście lat temu, przed fb, kiedy blogi żyły i to tu toczyło się życie blogowe. Fajnie jest to znowu czuć. :)
Pozdrawiam Was serdecznie i dziękuję!