czwartek, 17 października 2024

Inspiracja dla Relatively Thoughtful: ATC

Do zrobienia tych ATC wykorzystałam kartki ze starej książki i kolekcję Sherlock Holmes Relatively Thoughtful. Na karty trafił sam Sherlock oraz Joanna Watson (tak, pomyliłam się w nazwisku, znowu :)). Joanna znacznie bardziej mi odpowiada niż wąsaty gość. :) 


To make these ATCs I used pages from an old book and the Sherlock Holmes collection by Relatively Thoughtful. The cards featured Sherlock himself and Joanna Watson (yes, I got the name wrong, again :)). Joanna suits me much better than the mustachioed guy. :) 








Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Bardzo Wam wszystkim dziękuję za komentarze! Wiele dla mnie znaczą! <3 Komentarze na blogu to dla mnie jak powrót do naszej wielkiej blogowej rodziny, do tego, jak to było jeszcze kilkanaście lat temu, przed fb, kiedy blogi żyły i to tu toczyło się życie blogowe. Fajnie jest to znowu czuć. :)
Pozdrawiam Was serdecznie i dziękuję!