środa, 9 października 2024

Laleczka pod grzybem

Na fali zachwytu papierami kolażowymi Maremi zrobiłam kolejny wpis. Na spód przykleiłam całą kartkę papieru, wszędzie prześwituje pismo, więc już nie musiałam na wierzch nic dodawać. Grzyby wybrałam szaro-białe, cały ich kolor jest dodany przeze mnie carandache'ami. Podkolorowałam też laleczkę 

Zainspirowana livem Joanny postanowiłam wykorzystać Pearlescent Watercolor Jewel Box Kuretake tak, jak Joanna cactusiki. :) Pochlapałam też nimi tło. Słabo widać na zdjęciu, ale efekt jest super! Przydałby mi się kolorek przezroczysty i błękitny. ;>






1 komentarz:

  1. Super wpis. Urocza ta laleczka, a może to elfik? Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń

Bardzo Wam wszystkim dziękuję za komentarze! Wiele dla mnie znaczą! <3 Komentarze na blogu to dla mnie jak powrót do naszej wielkiej blogowej rodziny, do tego, jak to było jeszcze kilkanaście lat temu, przed fb, kiedy blogi żyły i to tu toczyło się życie blogowe. Fajnie jest to znowu czuć. :)
Pozdrawiam Was serdecznie i dziękuję!