piątek, 25 października 2024

Inspiracja dla Relatively Thoughtful: Tag

Dziś bawię się kolekcją Sherlock Holmes od Relatively Thoughtful. Mnóstwo w niej grafik, latarń, tagów, zdjęć, dodatków i napisów. Starałam się wykorzystać jak najwięcej z nich. Na tagu widzicie Joannę Holmes - kiedyś oglądałam serial o Sherlocku, gdzie występowała Joanna, zamiast wąsatego faceta, i bardzo mi się ten pomysł spodobał (tak, pomyliłam się w napisie, powinno być Joanna Watson :)). Wszystkie elementy wytuszowałam brązowym distressem.


Today I'm playing with the Sherlock Holmes collection from Relatively Thoughtful. Lots of graphics, lanterns, tags, photos, accessories and sentiments in it. I tried to use as many of them as possible. On the tag you can see Joanna Holmes - I used to watch the Sherlock series, where Joanna was featured, instead of the mustachioed guy, and I really liked the idea (yes, I made a mistake in the sentiment, it should be Joanna Watson :)). I inked all the elements with brown distress.






Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Bardzo Wam wszystkim dziękuję za komentarze! Wiele dla mnie znaczą! <3 Komentarze na blogu to dla mnie jak powrót do naszej wielkiej blogowej rodziny, do tego, jak to było jeszcze kilkanaście lat temu, przed fb, kiedy blogi żyły i to tu toczyło się życie blogowe. Fajnie jest to znowu czuć. :)
Pozdrawiam Was serdecznie i dziękuję!