wtorek, 1 października 2024

Inspiracja dla Relatively Thoughtful: PCJ z wisielcem

Cześć! Miałam wiele radości, robiąc ten halloweenowy PCJ, uwielbiam czarny humor, a Wy? W tym PCJ-cie wykorzystałam kolekcję HallOween Happiness od RT. 

Na tle widzicie papiery z kolekcji i kartkę ze starej książki. Za księżyc posłużyło mi... stick it memo. Dziewczynka ma główkę naklejoną na wobblera - fajnie uwydatnia to pętlę, na której wisi. :) Pętlę z pętelką. :) Całość dopełnia cytat z wiersza Agnieszki Osieckiej, który cudownie wyraża moje uczucia związane z tą porą roku. 


Hi, I had a lot of fun making this Halloween PCJ, I love black humour, how about you? For this PCJ I used the HallOween Happiness collection from RT. 

In the background you can see papers from the collection and a page from an old book. For the moon I used the .... stick it memo. The little girl has her head glued on a wobbler - it makes the loop she hangs on cool. :) The loop with the loop. :) The whole thing is completed with a quote from Agnieszka Osiecka's poem, which wonderfully expresses my feelings about this time of year. 







Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Bardzo Wam wszystkim dziękuję za komentarze! Wiele dla mnie znaczą! <3 Komentarze na blogu to dla mnie jak powrót do naszej wielkiej blogowej rodziny, do tego, jak to było jeszcze kilkanaście lat temu, przed fb, kiedy blogi żyły i to tu toczyło się życie blogowe. Fajnie jest to znowu czuć. :)
Pozdrawiam Was serdecznie i dziękuję!