piątek, 26 kwietnia 2019

Nadal w temacie wróżek

Wymyśliłam sobie, że zrobię 3 szybkie karteczki, a spędziłam nad nimi ponad 5 godzin! Nie wiem, naprawdę nie wiem, dlaczego craftowanie jest tak wycieńczające. Nigdy w życiu nic mnie tak nie męczyło, nawet fizjoterapia.

Ale jestem w miarę zadowolona. Nawet jeśli nie całkiem, to i tak craft jakoś sprawia radość, daje mi poczucie, że moje istnienie jest usprawiedliwione. Tego się nie da opisać.


3 tła ecolinowe. To różowe zrobiłam tylko dlatego, że chciałam wreszcie wykorzystać buraczkowego distressa, bo dotąd nie miałam okazji, a okazało się, że akurat ta kartka wyszła najlepiej. Na niebieskich granatowe napisy jakoś się rozwodniły, aparat nie umie ich uchwycić ostro. Brzegi i wróżka to czarny archival. Na skrzydełkach jest glitter, ale tradycyjnie na zdjęciu nie widać, jak się błyszczy. Tym razem użyłam - zamiast Magica - kleju w pisaku ZIG. Wspominam o tym, bo odradzam! Klej w pisaku się nie nadaje do brokatu, jakoś tak odstaje i brokat potem dziwnie wygląda.




Jak zwykle miałam problem z przyklejaniem bazy do kartki. Po przyklejeniu choćby kawałka nie da się już tego odkleić, więc jak jest nierówno, a prawie zawsze jest, to już tak zostaje! Macie na to może jakiś sposób?




Na koniec filmik, bo tylko na nim kartki wyglądają niemal jak naprawdę. Nie rozumiem, czemu ten sam telefon umie zrobić poprawny filmik, a zdjęć już nie!

Pomyślałam, że te zawijasy na brzegach można by wyembossować jakimś przezroczystym holograficznym pudrem. Albo czarnym z brokatem. Muszę tak spróbować. :)



Wszystkie 3 kartki zgłaszam do zabawy u Hubki - skrzydła. Ewa mnie chyba zamorduje za to zgłaszanie zaległych kartek! :)


15 komentarzy:

  1. Wspaniałe magiczne i takie z klimatem :) Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Rewelacja :) Bardzo mi się podobają :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wspaniałe prace- magiczne! twórz dalej!

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne tyła tworzysz i masz fantastyczną wyobraźnię :) podziwiam! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Fantastyczne są :) Bardzo mi się podobają :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Rewelacja, kapitalne karteczki:) W kwestii przyklejania kartki do bazy mam taki sposób - kiedy przyklejam na magica to jeszcze chwilę można "poślizgać" i dopasować kartkę. A jeśli używam taśmy dwustronnej to odrywajc ochronny papier od warstwy klejącej robięto tylko do połowy,przkładam kartkę do bazy ustawiam równo,pzytrzymuję i wtedy dopiero odrywam resztę papierka

    OdpowiedzUsuń
  7. Jak zawsze zachwycające!! Piękne kartki!! :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ależ one wspaniałe!
    Męczące, ale za to z efektów naprawdę możesz być dumna!

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetnie wykonane prace, wciąż podziwiam

    OdpowiedzUsuń
  10. Zjawiskowo magiczne kartki. Albo magicznie zjawiskowe.
    Sama sobie możesz wybrać określenie.

    OdpowiedzUsuń
  11. Są fantastyczne, wszystkie trzy takie magiczne.

    OdpowiedzUsuń

Bardzo Wam wszystkim dziękuję za komentarze! Wiele dla mnie znaczą! <3 Komentarze na blogu to dla mnie jak powrót do naszej wielkiej blogowej rodziny, do tego, jak to było jeszcze kilkanaście lat temu, przed fb, kiedy blogi żyły i to tu toczyło się życie blogowe. Fajnie jest to znowu czuć. :)
Pozdrawiam Was serdecznie i dziękuję!