sobota, 27 kwietnia 2019

Paw i motyle

To miały być stemple na zakładki, ale przyszły mi do głowy kartki. Tło - jak zwykle ostatnio - ecolinowe. Ciemniejsze dodatkowo przyprószyłam akwarelami w proszku. Pawia i owady odbiłam na papierze akwarelowym i wyembossowałam niebieskim pudrem, a potem pokolorowałam ecolinami. Do całych kartek użyłam jedynie 2 kolorów - niebieskiego i różowego. Najtrudniejsze było dla mnie embossowanie tak dużych powierzchni za jednym zamachem - stemple idealnie pasują do kartek DL, które robiłam pierwszy czy drugi raz w życiu. Wygląda na to, że pierwszy, w tagach DL-a nie ma! Owady przyszpiliłam do kartki ćwiekami. Pawia przykleiłam Magikiem, ale tylko w części środkowej. Oczywiście popryskałam mgiełką, żeby się mieniło.


To niby proste kartki, ale robienie ich zajęło mi kilka godzin. To zawsze tyle schodzi, najprostsze kartki to ok. 5h roboty. Ale z tych jestem w miarę zadowolona.





Bazy najwygodniej przykleja mi się do kartek taśmą dwustronną z dyspensera. Jest z tym pewien problem - jak przykleję krzywo, to nie da się już oderwać. Dziś tak zniszczyłam jedną kartkę, musiałam wyciąć bazę z kawałkiem kartki i wszystko razem nakleić na nową kartkę. Jak Wam się udaje przyklejać bazy prosto i równo? Mnie wychodzi krzywo, nawet z linijką. Dziś po prostu odrysowałam rogi ołówkiem i do nich równałam, a potem wycierałam ślady gumką w ołówku. 

I jeszcze jedno pytanie mam. Z tyłu kartek zawsze odbijam swoją pieczątkę. Na czarnych bazach jej nie widać. Czym je odbijacie? Białym tuszem? Który jest wystarczająco kryjący, żeby pieczątka była widoczna? A może embossujecie?


Jeszcze filmik:




***
Te kartki również zgłaszam do wyzwania skrzydlatego u Hubki.


Kartkę z motylkami zgłaszam też do wyzwania Mniej znaczy więcej w Zielonych Kotach.





12 komentarzy:

  1. Piękne są.
    Ja przyklejam do bazy zawsze na oko, na kleju, wtedy zawsze mogę jeszcze przesunąć jakby co.. a na ciemnym tle odbijam złotym lub srebrnym. To najczęściej w okresie bożonarodzeniowym, zdarzało mi się też białym odbijać. Pozdrawiam ciepło ❤️

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudowne prace utrzymane w niesamowitym klimacie! Jestem zachwycona!!! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Kolejne cudne kartki, pełne wspaniałych detali :)

    OdpowiedzUsuń
  4. WoW! Ale magia koloru...cudo !!!Zachwycające :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo klimatyczne prace, pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. oooo mamo! I kolejne piękne kartki!

    OdpowiedzUsuń
  7. Piekne kartki. Cudne tła wyczarowujesz.

    OdpowiedzUsuń

Bardzo Wam wszystkim dziękuję za komentarze! Wiele dla mnie znaczą! <3 Komentarze na blogu to dla mnie jak powrót do naszej wielkiej blogowej rodziny, do tego, jak to było jeszcze kilkanaście lat temu, przed fb, kiedy blogi żyły i to tu toczyło się życie blogowe. Fajnie jest to znowu czuć. :)
Pozdrawiam Was serdecznie i dziękuję!