środa, 1 maja 2019

Wiosenne pranie

Tak już mam, że wiosna najbardziej kojarzy mi się z tym, że wreszcie można suszyć pranie na balkonie. :) Z wychodzeniem z domu kojarzy mi się dopiero lato. Na wyzwanie Lavinii postanowiłam zrobić wpis do smasha. Oczywiście jak zwykle nie wyszło tak, jak chciałam. Żałuję trochę, że liście zrobiłam morskie - wyszły jak zielone. Miałam problem z brokatem i klejem - Magic się nie nadaje do misternych, drobnych wzorków, bo odstaje i zasycha na mlecznobiało, zamiast na przezroczysto.

Jaki polecacie klej do brokatu? Właśnie do takich bardzo drobnych wzorków, więc odpada nakładanie pędzelkiem, palcem czy patyczkiem.
Jaki polecacie brokat? Mam dość drobny brokat Ayeedy, ale przy drobnych wzorkach okazuje się za duży. W dodatku potrzebuję brokatu niekryjącego, żeby nie zasłaniał wzorków. Mam Wink of Stella, ale ma za mało brokatu w sobie. Chciałabym jakiś megadrobny, przezroczysty, ale mocno się skrzący albo holograficzny, żeby było go super widać.
Jaki polecacie biały tusz? Mam VersaColor i niestety za mało kryje ciemne tło. Wygląda jak szary, a nie biały. Nie nadaje się do księżyca, więc nie będzie się też nadawał do promieni słońca między drzewami.

Jak się jest początkującym, to się guzik wie. Pomóżcie!


Sfotografowałam tło, bo od razu wiedziałam, że jego większość zostanie przykryta, a wyszło fajnie. Zastanawiałam się nawet, czy nie odwrócić go do góry nogami - byłoby fajne burzowe niebo. I tutaj widać trochę księżyc - na innych zdjęciach telefon nie chciał go pokazać za skarby świata!






Do tła użyłam ecoliny niebieskiej i morskiej. Obrazek w świetle dziennym wygląda za niebiesko, a w świetle sztucznym - za zielono. W rzeczywistości kolor jest pomiędzy nimi dwoma. :) Tusze te same co zwykle. No i oczywiście kameleonowe żelopisy być muszą!




***
Pracę zgłaszam do wyzwania Lavinii MAKE IT BRIGHT. Można zgłosić do 5 prac, więc na pewno jeszcze coś zrobię.
(do 25.05)

Oraz do skrzydlatego wyzwania u Hubki. :)



11 komentarzy:

  1. Magiczne są te Twoje tła i prace...masz talent! Cudo! Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Niesamowite są te Twoje karteczki!Kusza te żelopisy....Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudna , bardzo klimatyczna praca:) MAgia..

    OdpowiedzUsuń
  4. Kolejne niesamowite tło i przepiękna praca.

    OdpowiedzUsuń
  5. Daga, jakim początkującym! Ty jakieś kursy powinnaś nam wstawiać. Świetna praca! Uwielbiam taki bajkowy świat:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Ci ogromnie, ale naprawdę pierwszą mediową kartkę w tym stylu zrobiłam dokładnie 24 marca. 1.5 miesiąca temu! Mnóstwa rzeczy nie wiem i nie mogę znaleźć na nie odpowiedzi. :(

      Usuń
  6. zdecydowanie proszę jakieś kursy robić na takie tło cudowne, chętnie skorzystam i się podszkolę, pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. Twoje tła, wszystkie bez wyjątku, są magiczne. Bardzo mi się podobają.

    OdpowiedzUsuń
  8. To mamy podobny sposób postrzegania wiosny - to pranie to coś, z czym i mnie się kojarzy. :-)
    Przecudne te tła wyczarowujesz!

    OdpowiedzUsuń

Bardzo Wam wszystkim dziękuję za komentarze! Wiele dla mnie znaczą! <3 Komentarze na blogu to dla mnie jak powrót do naszej wielkiej blogowej rodziny, do tego, jak to było jeszcze kilkanaście lat temu, przed fb, kiedy blogi żyły i to tu toczyło się życie blogowe. Fajnie jest to znowu czuć. :)
Pozdrawiam Was serdecznie i dziękuję!