czwartek, 9 maja 2019

Niebiesko mi!

Nie sądziłam, że tak szybko przyjdzie mi robić niebieską wersję kartki z kwiatami, ale wpadły mi w oko wyzwania - monochromatyczne oraz kwiatowe, więc postanowiłam zrobić karteczkę. Niebieska rzeczywiście wyszła obłędnie, sam kolor i jego odcienie to ozdoba sama w sobie.


Do tła i do kwiatków użyłam znowu ecolin. Te białe prześwity widoczne na zdjęciu w rzeczywistości są błękitne (ecolina nr 580). Wykorzystuję zawsze każdy skrawek tego papieru, więc specjalnie przeciągam pędzelkiem także krawędzie. Jednym z wymogów była biała baza, dlatego zdecydowałam się użyć czarnego chociaż jako ramki. Na koniec jak zwykle dodałam błysku kameleonowym niebieskim żelopisem. Bardzo mi się spodobała idea prac monochromatycznych, można je robić w kolorach tęczy, jak zakładki!










 ***
Pracę zgłaszam na wyzwanie SnipArt - Flowers.
(do 31.05)


I do wyzwania Studia Forty - Monochromatycznie.
(do 3.06)


17 komentarzy:

  1. Są rewelacyjne! Wszystkie!

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczna kartka, uwielbiam niebieskości :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne błękity i kolejna, świetna kartka. Bardzo mi się podoba Twój styl. Uściski Daga:)

    OdpowiedzUsuń
  4. O widzę, że zmieniłaś kolorystykę. Piękneniebieskości. Ale najbardziej podoba mi się z tego zestawu ta po prawej stronie.

    OdpowiedzUsuń
  5. Przepiękna ♥️ nie mogę się napatrzeć!

    OdpowiedzUsuń
  6. Pięknie wyszły :) sama mam ochotę sięgnąć po akwarele, super efekt

    OdpowiedzUsuń
  7. Magia kolorów i efektów ! Cudo!

    OdpowiedzUsuń
  8. WOW, rewelacja! Cudne błękity i zielenie, uwielbiam :)))

    OdpowiedzUsuń
  9. Uwielbiam Twoje prace, są rewelacyjne

    OdpowiedzUsuń
  10. so beautiful . Thank you so much for joining Snip Art May Challenge

    OdpowiedzUsuń
  11. Wow! Wspaniale prace! Dziekujemy za udzial w wyzwaniu SnipArt! Maka ;-)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo Wam wszystkim dziękuję za komentarze! Wiele dla mnie znaczą! <3 Komentarze na blogu to dla mnie jak powrót do naszej wielkiej blogowej rodziny, do tego, jak to było jeszcze kilkanaście lat temu, przed fb, kiedy blogi żyły i to tu toczyło się życie blogowe. Fajnie jest to znowu czuć. :)
Pozdrawiam Was serdecznie i dziękuję!