wtorek, 21 maja 2019

KoloroTON: czerwień i granat

Miały być zakładki, ale są kartki DL. Powstały na wyzwanie czerwono-granatowe. Tło jak zwykle ostatnio - ecoliny, a właściwie jedna, granatowa nr 506. Serduszka, napisy i mak - ecolina czerwona nr 318. Na kartce z sercami wyembossowałam stempel na niebiesko, a serca na czerwono. Niebieskiego pudru, choć śliczny, nie było prawie widać na ciemnej kartce, więc na drugiej odbiłam stempel czarnym tuszem. Oba pudry to Nellie's Choice; Prussian Blue jest prześliczny, ale Christmas Red wygląda jak brązowy, i to jeszcze jakiś taki niejednolity i brudny. Oba pudry miały grudki, czerwony miał ich więcej, może coś z nim jest nie tak, ale nie polecam tej firmy. Pudełeczka są malutkie i nie wiem, jak to możliwe, ale po embossowaniu i zsypaniu pudru z powrotem do pudełeczka okazało się, że ten puder się w nim nie mieści! Część wylądowała więc w koszu.

Wykończyłam obie kartki kameleonowymi żelopisami. Donoszę uprzejmie, że w Polsce jest już 8 kolorów. Zagranicą jest aż 12! Niestety w Polsce tych pozostałych 4 nie ma (specjalnie pytałam u źródła). Wielka szkoda, bo są bardzo egzotyczne, np. różowo-zielony. :) Do kartek użyłam czerwonego, który pod światło mieni się na różowo, ale w rzeczywistości ten kolor bardziej mi przypomina jaśniejsze tony czerwieni na maku, a nie różowy. Żelopis jest widoczny nawet na czarnym i granatowym tle.









***
1. Obie kartki zgłaszam do wyzwania w Art Piaskownicy na wyzwanie Czerwień i granat.
(do 12.06)




2. Lemon Shortbread na wyzwanie Anything Goes.
(do 3.06)

3. Digi Chooseday na wyzwanie Anything Goes.
(do 28.05)

4. Through the Craftroom na wyzwanie Anything Goes.
(do 28.05)

5. Penny's Paper Crafty na wyzwanie Anything Goes.
(do 21.05)

6. A Perfect Time To Craft na wyzwanie Anything Goes.
(do 31/05)


23 komentarze:

  1. Piękne! Niesamowite są Twoje prace.
    Daga, czy możesz podać link gdzie znajdę te żelopisy. Sprawdzałam wpisując nazwę i wyskakują mi takie szkolne:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jasne! Oba zestawy kupiłam na Allegro. :)

      https://allegro.pl/listing?string=pentel%20dual%20metallic&bmatch=baseline-var-cl-n-dict4-sort-sqm-bp-uni-1-2-0517

      Usuń
  2. Piękne DL. Świetne tła, zwłaszcza w tej z makiem :-)
    Powodzenia w wyzwaniach :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Beautiful card .. love the bold colors and design. Thank you for joining us at Digi Choosday Crafting Challenge
    Crafty Hugs
    Rose DT

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękny projekt ;) powodzenia! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Oh how lovely! The shimmer is beautiful, and the colours go wonderfully together.
    Thanks for sharing with us at Penny's, and good luck with your entry! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. jak dla mnie to trudne połączenie kolorów - ale Ty poradziłaś sobie z nim znakomicie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki, totalnie wyszłam ze swojej strefy komfortu. :D

      Usuń
  7. Daga, jesteś Artycha pełną gębą

    OdpowiedzUsuń
  8. Rewelacyjne połączenie kolorów! Super wyszło!

    OdpowiedzUsuń
  9. Dagmara, coraz to piękniejsze te twoje prace 💕

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Ci bardzo, to dla mnie największy komplement, bo to znaczy, że mimo demencji jednak w jakimś stopniu jestem w stanie się choć trochę rozwijać i być lepszą...

      Usuń
  10. Przepięknie się prezentują.

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetne połączenie kolorów i te świetne tła robią niesamowity efekt, pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękne karteczki 😍 połączenie kolorów niby (nie)oczywiste a efekt pozwalający 💖

    OdpowiedzUsuń
  13. Fajne te karteczki, chyba zakupię takie ecoliny ,

    OdpowiedzUsuń
  14. What an awesome cards! I love the colorcombination. Thank you or joining the challenge of Digichoosday. Hugs, Cindy DT.

    OdpowiedzUsuń
  15. Bardzo podoba mi się to zestawienie kolorów, świetne kartki :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Wonderful creation!! Love the colors!! Its a beautiful design
    Thank you so much for entering our ATG challenge at Through The Craft Room Door this week. Looking forward to see you again next challenge.
    HUGS Cicci
    TTCRD DT

    Cicci With the Pen {My Blog}


    OdpowiedzUsuń
  17. Ślicznie się prezentują :-) Dziękuję za udział w wyzwaniu kolorystycznym na blogu Art-Piaskownicy :-)

    OdpowiedzUsuń
  18. Pięknie się mienią :) dziękuję za przyłączenie się do naszej zabawy w Art-Piaskownicy :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Piękna praca. Dziękuję za udział w wyzwaniu Art-Piaskownicy.

    OdpowiedzUsuń

Bardzo Wam wszystkim dziękuję za komentarze! Wiele dla mnie znaczą! <3 Komentarze na blogu to dla mnie jak powrót do naszej wielkiej blogowej rodziny, do tego, jak to było jeszcze kilkanaście lat temu, przed fb, kiedy blogi żyły i to tu toczyło się życie blogowe. Fajnie jest to znowu czuć. :)
Pozdrawiam Was serdecznie i dziękuję!