niedziela, 12 maja 2019

Mała Księżniczka

Od dawna nosiłam się z zamiarem zrobienia kartek i zakładek z Małym Księciem, którego bardzo lubiłam w dzieciństwie. Mam nawet kolorowankę o tym tytule, którą da się świetnie wykorzystać w charakterze stempli. Tak jakoś z tym zwlekałam, aż zupełnym przypadkiem trafiłam na fp Marysi Gowarzewskiej, a tam na rysunek dziewczynki, w której natychmiast zobaczyłam Małą Księżniczkę! No powiedzcie sami, nie macie takich skojarzeń? W dodatku zakochałam się w kresce Marysi. Napisałam do niej z pytaniem o digi stemple, a Marysia podarowała mi obrazek z dziewczynką! Marysiu, dziękuję Ci ogromnie! Uwielbiam tę dziewczynkę!

To na razie moje pierwsze kroki, bo kolorowanie wyszło mi paskudnie, aż mi wstyd przed Marysią. Ale myślę, że z czasem się poprawię! Włosy dziewczynki pokolorowałam ecolinami. Miałam zamiar zrobić tak z resztą obrazka, ale ecoliny robią mi na tym papierze takie małe pęcherzyki, które odróżniają się kolorem i wygląda to fatalnie, więc resztę pokolorowałam markerami alkoholowymi. Promarkery, którymi pomalowałam buzię, radzą sobie z tym papierem, ale resztę kolorowałam markerami chińskimi, które mi się wypisują, więc nie jestem zachwycona. Ale sam obrazek i tak się broni, trudno go zepsuć. :)

Tło też robiłam ecolinami, a na wierzch popryskałam farbką akrylową srebrną z brokatem. Wygląda to obłędnie! Może na filmiku coś będzie widać. Mam tę farbkę teraz wszędzie, łącznie z monitorem! Ubranko wykończyłam kameleonowym żelopisem. Pentel chyba powinien mi coś odpalić za reklamę. :D Dodam jeszcze, że stempelek nakleiłam warstwowo, ale było to dla mnie mega trudne. Nie sądziłam, że demencja aż tak zaburzy mi tego rodzaju myślenie, ale w sytuacji, kiedy musiałam sama decydować, które warstwy będą wyżej, co chwilę kolorowałam nie to, co trzeba, i nie na tym obrazku.  Za to miałam frajdę, tworząc tła. Są bardzo proste, użyłam tylko jednego koloru, ale nie mogłam zrobić nic innego! Planowałam na tło dać papier scrapowy, niebieski w gwiazdki, który bardzo lubię, ale to nie było to! Tak rzadko używam ostatnio papieru scrapowego, że nie wiem, co zrobię z tymi stosami. Nawet najpiękniejsze papiery mi teraz nie pasują!














***
Kartkę zgłaszam na wyzwanie do Kartkowego ABC - I jak indygo/instrument/ilustracja.
(do 20.05)


Do Love to Craft na wyzwanie Anything Goes.
(do 31.05)

Oraz do Mix It Up na wyzwanie Anything Goes.
(do 31.05)

Oraz na wyzwanie Hubki - Dzień czy noc?


A Perfect Time To Craft na wyzwanie Anything Goes.
(do 31/05)

19 komentarzy:

  1. Pierwsze koty za płoty z tym kolorowaniem. Ja nie jestem specjalistką kolorowanych elementów, ale Twoje mi się podoba :) piękna praca 😍

    OdpowiedzUsuń
  2. I oczywiście jestem zachwycona. Sorry, nie da się inaczej!

    OdpowiedzUsuń
  3. Super! Świetnie się prezentują :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetny komplet. Ja podziwiam za kolorowanie, bo ja nie potrafię.

    OdpowiedzUsuń
  5. Faktycznie Mały Książę w damskiej wersji :) kartka i zakładka cudowne

    OdpowiedzUsuń
  6. Och , jaka ona śliczna! A niebo przecudnie się mieni:)

    OdpowiedzUsuń
  7. What an adorable design!! Thanks for joining us at Mix It Up!

    OdpowiedzUsuń
  8. Damska wersja Małego Księcia bardzo ciekawa :) Pięknie wyszła :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetna Mała Księżniczka, faktycznie pasuje idealnie :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Idealnie pasuje! Pięknie pokolorowane i tło śliczne :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękna damska wersja :-)Urocza dziewczynka :-)

    OdpowiedzUsuń
  12. Uroczy zestaw, dziękuję za udział w wyzwaniu Kartkowe ABC.

    OdpowiedzUsuń
  13. Rewelacyjne prace! Świetne rysunki.

    OdpowiedzUsuń
  14. Gorgeous job! Thank you for joining us at A Perfect Time To Craft challenge! Marcia, DT

    OdpowiedzUsuń

Bardzo Wam wszystkim dziękuję za komentarze! Wiele dla mnie znaczą! <3 Komentarze na blogu to dla mnie jak powrót do naszej wielkiej blogowej rodziny, do tego, jak to było jeszcze kilkanaście lat temu, przed fb, kiedy blogi żyły i to tu toczyło się życie blogowe. Fajnie jest to znowu czuć. :)
Pozdrawiam Was serdecznie i dziękuję!