poniedziałek, 6 maja 2019

Zielono mi! cz. 2

Ta karteczka jest jeszcze bardziej resztkowa niż poprzednia. Tutaj wręcz zabrakło mi arkusza z zielonym tłem i nie byłam w stanie  odbić tyle kwiatów, ile potrzebowałam do stworzenia warstw. W dodatku pisałam wczoraj, że część odbitek jest zepsuta, bo arkusz przesunął się w platformie - no to właśnie ich nie wyrzuciłam, tylko wykorzystałam tutaj, a co! Trzeba było jakoś sobie radzić. Wszystko odbyło się tak samo jak poprzednio, tylko stemple były inne. No, może też było nieco trudniej dokładać kolejne warstwy kwiatów, bo wykorzystywałam absolutnie każdy skrawek papieru akwarelowego.











Do tej kartki użyłam tych samych zielonych akwareli i tego samego arkusza do kwiatków, tylko wczorajsze tło wykonałam ecoliną z prawej strony, a dzisiejsze - tą z lewej strony. :) Za to kwiatki odwrotnie - te pochodzą z lewej, jaśniejszej, strony arkusza. :) Nie ma tu ani niebieskiego, ani żółtego, to telefon je sobie wymyślił. :( Bliższe rzeczywistości są kolory z filmiku.




***
Kartkę zgłaszam na 3 wyzwania:

1. Tworzę w jednym kolorze - zielony.
(do 31.05)


2. Towarzystwo Dobrej Zabawy - Kwiecista wiosna.
(do 11.05)


3. TriksArt - Powiew wiosny.
(do 20.05)


13 komentarzy:

  1. Kolejna świetna praca. Wspaniałe tło i wcale nie widać, że zabrakło Ci kwiatków. Powodzenia w wyzwaniach.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ta też pięknie wygląda mimo przewagi niebieskich odcieni :-)
    Wiaderko z kwiatami, chlapania w tle dały wspaniały efekt :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki! Tu w ogóle nie ma niebieskiego. Są tylko odcienie zielonego, to ten sam arkusz i te same akwarele co poprzednio, inna część. :) Do wczorajszego tła użyłam najjaśniejszej zielonej ecoliny, a do tego - najciemniejszej. :)

      Usuń
  3. Zachwycające ...jakie cudowne kolory ...magia :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Gosiu, jestem zaszczycona Twoimi komentarzami. Uczę się od Ciebie! <3

      Usuń
  4. Piękne prace i wspaniale wykonane tło, pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Wcale nie widać, że są resztkowe. Są rewelacyjne! Bardzo mi się podobają - chyba dlatego, że i mnie do takich mediowych ostatnio ciągnie. Na razie zatrzymałam się na tłach, które zrobiłam. :-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetne, kolejne z resztą, wykorzystanie resztek. Bardzo mi się podoba 😊

    OdpowiedzUsuń
  7. Super! Dziękuję za Twój udział w wyzwaniu TDZ :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Wow, piękna jak i poprzednia 💕

    OdpowiedzUsuń

Bardzo Wam wszystkim dziękuję za komentarze! Wiele dla mnie znaczą! <3 Komentarze na blogu to dla mnie jak powrót do naszej wielkiej blogowej rodziny, do tego, jak to było jeszcze kilkanaście lat temu, przed fb, kiedy blogi żyły i to tu toczyło się życie blogowe. Fajnie jest to znowu czuć. :)
Pozdrawiam Was serdecznie i dziękuję!