niedziela, 5 maja 2019

Zielono mi!


Przyszła wiosna, przyroda powoli się zieleni, u nas jak zwykle z opóźnieniem. Kwitnie tylko forsycja, ale widziałam, że w innych rejonach kraju są już bzy, drzewka owocowe kwitną i kasztanowce! Pojawiły się też wiosenne wyzwania, na które zrobiłam poniższą kartkę. Nie wykluczam, że praca jednak nie skończy w moim smashbooku. :)


Praca częściowo z resztek, bo wykorzystałam kawałki papieru akwarelowego, jakie były już napoczęte. Jeden kawałek po przecięciu na pół stał się tłem, na drugim zrobiłam tło do kwiatów.


Użyłam samych zielonych akwareli - 4 ecolin i 1 ayeedy w proszku. Potem odbiłam i wycięłam kwiaty. Zmarnowałam niestety część tego tła, bo platforma do stempli przesunęła papier w środku (ma tylko 2 magnesy, co okazało się niewystarczające), ale może uda mi się jakoś je choć w części uratować i będą do drugiej pracy.




Wiaderko z zielonych desek wycięłam wykrojnikiem z bloczka Studio Light B. V. Nie mam pojęcia, skąd go mam, ale bardzo go lubię - są w nim jedynie papiery w deseń desek w różnych kolorach.

Kwiatki przykleiłam na kosteczki 3D 1 mm, za wyjątkiem pierwszej warstwy - tę przykleiłam klejem bezpośrednio do tła, jednak rozsmarowałam klej jedynie na samych środeczkach, tak żeby płatki kwiatów odstawały. Nie musiałam ich w żaden sposób specjalnie odginać, klej spowodował, że same się lekko odgięły. 




Na koniec pokolorowałam drobiazgi żelopisem kameleonowym - także zielonym. 


Nawet sobie nie umiem wyobrazić, jaka cudna byłaby ta kartka, gdyby była niebieska! <3



***
Kartkę zgłaszam na 3 wyzwania:

(do 31.05)


2. Towarzystwo Dobrej Zabawy - Kwiecista wiosna.
(do 11.05)


3. TriksArt - Powiew wiosny.
(do 20.05)



12 komentarzy:

  1. Cudna praca 😍 fajnie, że wykorzystałaś resztki, ich zawsze w pokoju scraperki najwięcej:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jaka piękna kartka !Czarna baza cudnie kontrastuje z tymi zielonymi odcieniami tła i kwiatów :-) To, że elementy wchodzą na czarną ramkę też jest fajnie przemyślane :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Pięknie się prezentuje ta zieleń na czarnym tle

    OdpowiedzUsuń
  4. Vudna wiosna u Ciebie zawitała.

    OdpowiedzUsuń
  5. Rewelacja! Piękne kolory, tło, kwiaty... Jestem zachwycona.

    OdpowiedzUsuń
  6. Kolejna piękna praca. Szkoda, że te ecoliny sa takie drogie.
    Pozdrawiam Daga:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Podoba mi się soczystość tej kartki. Piękna praca! Dziękuję za Twój udział w wyzwaniu TDZ :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Dagmara, przepiękna praca, swietna kolorystyka i te kwiatki cudne. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń

Bardzo Wam wszystkim dziękuję za komentarze! Wiele dla mnie znaczą! <3 Komentarze na blogu to dla mnie jak powrót do naszej wielkiej blogowej rodziny, do tego, jak to było jeszcze kilkanaście lat temu, przed fb, kiedy blogi żyły i to tu toczyło się życie blogowe. Fajnie jest to znowu czuć. :)
Pozdrawiam Was serdecznie i dziękuję!