czwartek, 30 maja 2019

Dwie mediowe

Te dwie kartki robiłam razem z poprzednią, więc  opis jest adekwatny. Dodam tylko, że namęczyłam się z napisami. Przyklejałam je 3 razy! Do wosku Pentartu nie da się nic przykleić! Nawet taśma dwustronna się odklejała. Trzyma się dopiero taśma z dyspensera, która na szczęście przyszła dziś. Ciekawe, czy kostki dystansowe będą łapać.

Oczywiście i tutaj użyłam kameleonowego żelopisu, żółtego. Zamówiłam już czarne gesso i więcej tekturek, skoro się już z nimi przeprosiłam, i zobaczymy, co z tego wyniknie dalej.















***
Kartki zgłaszam do wyzwań:

1. Little Red Wagon - Upcycle/Recycle (gaza)
(do 5.06)

2. Penny's - Anything Goes
(do 5.06)

3. ArtPiaskownica - Media klejące
(do 18.06)




4. Aud Sentiments - Nature + Sentiment (kartka ze szczurkiem)
(do 10.06)

5. Zielona kartka: Miszmasz Papierowy - Zielono mi
(do 12.06)


14 komentarzy:

  1. Kolejna kartka z fajnym tekstem oraz ciekawą fakturą🤩

    OdpowiedzUsuń
  2. This is so lovely, thank you for sharing with us over here at Penny’s Paper-Crafty Challenge blog and best of luck with your entry.
    Ine (DT) http://creaine-cards.blogspot.nl/

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetne. Nieustannie podziwiam Twoje tła.

    OdpowiedzUsuń
  4. Ta myśl o damie wymiata - genialna! :)
    Obie prace świetne - aż mi się zachciało wrócić do mediowania :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Back again to say thanks for sharing your gorgeous upcycles with us at Little Red Wagon!

    OdpowiedzUsuń
  6. Super karteczki, fajne kolorki, a sentencje jak zawsze trafne ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. A ja tak mało mediuję trzeba zacząć najwyższy czas :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Fantastyczne. Bardzo podoba mi się ten cytat z damą. :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetne kartki, ich tła są po prostu przepiękne :)
    Dziękuję za udział w miszmaszowym wyzwaniu ♥

    OdpowiedzUsuń
  10. Super karteczki, dziękujemy za wspólną zabawę na blogu Art-Piaskownica :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Super! Pozdrawiam i dziękuję za udział w wyzwaniu Miszmasz Papierowy. :)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo Wam wszystkim dziękuję za komentarze! Wiele dla mnie znaczą! <3 Komentarze na blogu to dla mnie jak powrót do naszej wielkiej blogowej rodziny, do tego, jak to było jeszcze kilkanaście lat temu, przed fb, kiedy blogi żyły i to tu toczyło się życie blogowe. Fajnie jest to znowu czuć. :)
Pozdrawiam Was serdecznie i dziękuję!