czwartek, 4 kwietnia 2019

Wiosenne fiolety

Tak to już jest, że za jednym zamachem robię na ogół 2 tła. Były już zielone, niebieskie i fioletowe, przy czym zielone i fioletowe akwarelowe, więc chciałabym zrobić i niebieskie, ale okazuje się, że nie mam czym! Musiałabym połączyć ecoliny z ayeedą, bo z ayeed mam tylko navy blue i turkusowy, co daje tło zielone - takim tłem jest to spod dziewczyny z wiankiem. Więc dziś chyba te ecoliny odgrzebię. A na razie przedstawiam Wam drugą kartkę z serii fioletowych.




Opis możecie sobie przeczytać pod poprzednią kartką. Tutaj dodam tylko, że stemple to Dylusions i Lavinia (okazuje się, że Lavinia bardzo fajnie się komponuje z innymi stemplami). 3 ostatnie mikro kwiatuszki WOC - nawet nie wiem, skąd je mam, bo nie przypominam sobie, żebym kupowała szare. Napis to znowu dymo, a enamel dots z ali. Miały być przezroczyste, a okazały się lustrzane, ale też wyglądają świetnie. 

Spis produktów:
- papier akwarelowy Folia (mój ulubiony)
- akwarele w proszku Ayeeda Rainbow Color Duo
- stemple Lavinia i Dylusions
- tusze kolorowe Distress Ink
- tusz czarny Archival
- kwiatki WOC
- żelopisy kameleonowe Pentel Dual Metallic
- markery alkoholowe z ali
- markery Karin
- enamel dots z ali
- dymo
- pędzelek wodny z ali
- mgiełka Ayeeda Pearl Clear


***
Kartkę zgłaszam do zabawy z wiankiem u Ewy.





16 komentarzy:

  1. Ja jestem zachwycona Twoimi praca i tymi tłami ...sa fantastyczne :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wspaniała praca. Tło mnie zachwyca, genialne połączenie barw, wyszło bardzo fantazyjnie, idealnie. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jaki fajowy ten jamnik! Superancka kartka.

    OdpowiedzUsuń
  4. Masz niesamowitą wyobraźnię i super pomysły! Dołączam do fanów Twoich prac :-D Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetna praca! Tło jest idealne dla tych psiaków.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bo to psiaki kolorowałam tak, żeby pasowały do tła. :D

      Usuń
  6. Kolejna świetna kartka, choć ta wydaje mi się trochę zabawna :) może przez tego jamnika? ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękna i to tło jest super :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Boska!!! Jamnik suuuuuper :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo Wam dziękuję za te zachwyty. Bardzo mnie rusza, że to właśnie od Was, bo ja się przecież od Was uczę. <3

    OdpowiedzUsuń
  10. Jakie urocze psiaki:) Super kolorki.

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo fajna kartka, a pieski wyjątkowo pocieszne :)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo Wam wszystkim dziękuję za komentarze! Wiele dla mnie znaczą! <3 Komentarze na blogu to dla mnie jak powrót do naszej wielkiej blogowej rodziny, do tego, jak to było jeszcze kilkanaście lat temu, przed fb, kiedy blogi żyły i to tu toczyło się życie blogowe. Fajnie jest to znowu czuć. :)
Pozdrawiam Was serdecznie i dziękuję!