czwartek, 23 grudnia 2021

ATC wiktoriańskie święta

Na ArtGrupie ATC jest kolejne wyzwanie ATC - tym razem robimy ATC w stylu wiktoriańskim i o tematyce świąt. Ktoś na grupie napisał, że nie w stylu, tylko można wykorzystywać jedynie elementy, które powstały w epoce wiktoriańskiej, choć na blogu jest zupełnie inny opis, ale to spowodowało, że zmieniłam koncepcję. Chciałam wykorzystać oxidy i świąteczne stemple TH w stylu retro, ale TH narysował te grafiki za mojego życia, na pewno nie w wiktorianizmie, więc postanowiłam pobawić się tak jak z art nouveau: pozamieniać postacie na obrazach. I wybrałam oczywiście wiktoriańskie obrazy. :)

Jedna karta nie na temat, ale nadal w klimacie wiktoriańskim: nimfa zbiera lilie na wodny grób topielicy. Dwie karty zwykłe w stylu wiktoriańsko-świąteczno-pierdzącym, kompletnie nie w moim stylu. :) I jedna świąteczna jakby o mnie, sugerująca, że lepsze święta z książką. :)





3 komentarze:

Bardzo Wam wszystkim dziękuję za komentarze! Wiele dla mnie znaczą! <3 Komentarze na blogu to dla mnie jak powrót do naszej wielkiej blogowej rodziny, do tego, jak to było jeszcze kilkanaście lat temu, przed fb, kiedy blogi żyły i to tu toczyło się życie blogowe. Fajnie jest to znowu czuć. :)
Pozdrawiam Was serdecznie i dziękuję!