środa, 1 grudnia 2021

Gecko Galz - inspiracja dla Crafts Galore Encore (22)

Czas na kolejną inspirację dla Crafts Galore Encore Challenge Blog. Temat wyzwania to jak zawsze Anything Goes. Sponsor w tym miesiącu to Gecko Galz. 

W tym miesiącu nie kartka, a 2 zakładki, które lubię dołączać do kartek. Wykorzystałam 2 digisy z bałwankami z zestawu stempli Snow Man Way vintage

Bałwanki pokolorowałam tri-blendami. Jednego z nich podkleiłam na wobblerze. Tło to mgiełki i distress inki. Dodałam też trochę brokatu, białego żelopisu i clear gloss.





Do wygrania jest voucher na 25$, więc warto wziąć udział. :) Można się zgłaszać do końca miesiąca.







2 komentarze:

Bardzo Wam wszystkim dziękuję za komentarze! Wiele dla mnie znaczą! <3 Komentarze na blogu to dla mnie jak powrót do naszej wielkiej blogowej rodziny, do tego, jak to było jeszcze kilkanaście lat temu, przed fb, kiedy blogi żyły i to tu toczyło się życie blogowe. Fajnie jest to znowu czuć. :)
Pozdrawiam Was serdecznie i dziękuję!