poniedziałek, 20 grudnia 2021

Inspiracja dla Sheepski - Let's Be Square

 Oto moja inspiracja na grudniowe wyzwanie na fb. Temat jest opcjonalny i ja się go dziś nie trzymam. Zrobiłam kartkę świąteczną z przesłodkimi pingwinami. :) Pomieszałam 2 odmiany pingwinów, mam nadzieję, że przyrodnicy mi to wybaczą. :) 

Tło wykonałam mgiełkami na czystej kartce, bez gessa. Maska miała wzorki kwiatowe, ale mnie skojarzyły się ze wzorami, jakie mróz zostawia na oknach, więc jej użyłam. Jak widzicie, pasta pękająca nie popękała. Śnieg to biały puder do embossingu i chlapania srebrną mgiełką. Okulary pokolorowałam miedzianym żelopisem. Ten digis idealnie pasuje do kartek DL!

Sklep

Blog

Grupa





4 komentarze:

  1. Mróz zostawia na szybach niesamowite wzory. Pięknie je pokazałaś.
    A pingwinki są urocze.

    OdpowiedzUsuń
  2. I think they're wonderful I'm sure they'll forgive you :)
    Such a beautiful creation <3
    Andrea x

    OdpowiedzUsuń
  3. Urocze pingwinki :) Piekna kartka :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetna, świetna,świetna :) Pingwinki są urocze!

    OdpowiedzUsuń

Bardzo Wam wszystkim dziękuję za komentarze! Wiele dla mnie znaczą! <3 Komentarze na blogu to dla mnie jak powrót do naszej wielkiej blogowej rodziny, do tego, jak to było jeszcze kilkanaście lat temu, przed fb, kiedy blogi żyły i to tu toczyło się życie blogowe. Fajnie jest to znowu czuć. :)
Pozdrawiam Was serdecznie i dziękuję!