wtorek, 7 grudnia 2021

Inspiracja dla Ike's World (17)

Grudniowy opcjonalny twist to Fur or Feather, więc wybrałam sobie świąteczny domek oraz 2 psy. Zwłaszcza domek dostarczył mi mnóstwo trudności - przez wiele miesięcy nie wiedziałam, jak pokolorować drewno, aż w końcu dorwałam tutorial na YT i się udało. 

Tło wykonałam distressami metodą wet in wet. Jeszcze na mokro pokropiłam innym odcieniem niebieskiego. Digisy kolorowałam markerami alkoholowymi. Potem dodałam ciutkę mixed mediów - białą pastę pękającą na pompony, przezroczystą pękającą na napisy, przezroczystą gładką na okienka, metaliczne i kameleonowe żelopisy na bombki i białym gelly rollem dodałam cienie. Wszystko na koniec pokropiłam białą ecoliną.

W zamyśle miały to być 2 osobne karty ATC, ale do ostatniej chwili nie wiedziałam, czy je rozetnę! :)

Blog

Grupa

Sklep





No i jak? Rozcinać czy nie? :)




3 komentarze:

  1. Cudnie pokolorowany domek.
    Urocze świąteczne psiaku.

    Mnie się bardziej podoba nie rozcięta.

    OdpowiedzUsuń
  2. Jestem pod wrażeniem! Pięknie pokolorowane elementy :) A domek wygląda jakby pierniczkowy - ma sliczny odcień 😀

    OdpowiedzUsuń

Bardzo Wam wszystkim dziękuję za komentarze! Wiele dla mnie znaczą! <3 Komentarze na blogu to dla mnie jak powrót do naszej wielkiej blogowej rodziny, do tego, jak to było jeszcze kilkanaście lat temu, przed fb, kiedy blogi żyły i to tu toczyło się życie blogowe. Fajnie jest to znowu czuć. :)
Pozdrawiam Was serdecznie i dziękuję!